اخبار تیم های باشگاهیمصاحبه ها

بیغم: اتفاقات، مشخص کننده نتیجه فینال است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تشکیل تیم ملی ب کار بسیار شایسته‌ای است که اگر به آن توجه شود، به پیشرفت فوتسال کمک بسیاری می‌کند.

بیغم: اتفاقات، مشخص کننده نتیجه فینال است حمید بیغم در گفت و گویی  در خصوص ارائه تمرینات بدنسازی به بازیکنان در شرایط قرنطینه اظهار کرد: به صورت هفتگی به همه بازیکنان برنامه تمرین می‌دهیم، اما نباید خودمان را فریب دهیم، برای ورزشکارانی که وارد رشته‌های تیمی می‌شوند، سخت است که به تنهایی تمرین کنند؛ اما برنامه‌هایی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم و رصدشان می‌کنیم.

وی در رابطه با فاصله زیادی که بین مرحله نیمه‌نهایی و فینال مسابقات پیش آمده است و بی‌کیفیت شدن فینال لیگ برتر، افزود: در حال حاضر ۲ ماه است که بازیکنان از شرایط تمرین دور هستند و در خوش‌بینانه ترین حالت اگر بازی یک ماه دیگر برگزار شود، ۳ ماه از مرحله قبلی گذشته است.

بیغم همچنین ادامه داد: بدون شک نتیجه فینالی که برگزار می‌شود، یک اتفاق است. از دید فنی نمی‌توان گفت، فینال تاکتیکی خواهیم دید و اگر فینال برگزار شود، به نظر من اتفاقات، مشخص کننده نتیجه بازی است.

لیگ برتر فوتسال
بیغم: اتفاقات، مشخص کننده نتیجه فینال است

سرمربی تیم گیتی پسند در ارتباط با برگزار نشدن فینال مسابقات و مشخص نشدن نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا افزود: در این زمینه کمیته فنی باید تصمیم بگیرد؛ اما به ذهن من ۲ راه می‌رسد. اول این که فدراسیون می‌تواند پیشنهادی به کمیته فوتسال AFC ارسال کند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا از کشورهای سطح یک فوتسال آسیا دو تیم به عنوان نماینده در مسابقات شرکت کنند و نباید زحمت باشگاه‌ها روی یک اتفاق به هدر برود.

وی ادامه داد: راه دوم این است که فینال قبل از شروع مسابقات فصل آینده برگزار شود که حداقل تیم‌ها تمرینات خود را شروع کنند و یک فینال با کیفیت را مشاهده کنیم و در این موضوع  کمیته فنی باید بهترین تصمیم را بگیرد.

بیغم با اشاره به تشکیل تیم ملی ب، خاطرنشان کرد: تشکیل تیم ملی ب کار بسیار خوبی است. امسال پس از جام جهانی حدود ۷ یا ۸ بازیکن به دلیل سن بالا باید از تیم ملی بروند و هیچ مربی نمی‌تواند برای آن‌ها جایگزین پیدا کند. به شرط آن که به تیم ملی ب توجه شود و با یک مربی با دانش در مسابقات مختلفی شرکت کند، کار شایسته‌ای است و این کار می‌تواند به پیشرفت فوتسال کمک کند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker