فوتسال بانوان

جوان گرایی در لیگ برتر فوتسال بانوان جواب داده است.

رضایی سرمربی مس رفسنجان ، از امید هایش و جوانگرایی گفت

به گزارش فوتسال کمپ، عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان  اظهار داشت: امسال می‌خواهند پلی آف را در لیگ برتر فوتسال بانوان مثل لیگ برتر فوتسال آقایان به صورت ۲ از سه برگزار کنند. اما به دلیل اینکه تعداد تیم‌ها زیاد است و لیگ زمان زیادی طول می‌کشد، امیدوارم که پلی آف امسال مانند سال گذشته برگزار شود.

او تصریح کرد:احتمال می‌دهم که در تیم ملی ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان حضور داشته باشند همین طور که در اغلب تیم‌های باشگاهی فوتسال بانوان از چنین ترکیب استفاده می‌شود. به طور مثال ۲ بازیکن باتجربه تیم باعث پیشرفت سایر بازیکنان جوان شده اند تا جایی که در بازی مقابل ستارگان ورامین بیشتر سعی کردیم از دختران کم سن و سال خود در ترکیب تیم استفاده کنیم.

رضایی افزود:انتخاب شهناز یاری سرمربی جدید تیم ملی در زمان مناسبی انجام شد. یاری فصل گذشته هدایت تیم نامی نو اصفهان را برعهده داشت و به همین دلیل با بازیکنان حاضر در لیگ به خوبی آشنا است. البته با توجه به جوان گرایی‌هایی که اکنون در تیم‌های مختلف صورت گرفته، یاری هر هفته می‌تواند یک بازی را از نزدیک تماشا کند. ۹ هفته از شروع لیگ گذشته و تا پایان لیگ فرصت زیادی باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان در ادامه گفت: لیگ برتر بانوان از کیفیت بالایی برخوردار است، اما چند تیم پایین جدول با یکسری مشکلات از جمله مسائل مالی و نداشتن بازیکنان شاخص رو به رو هستند. همین مسائل مالی سبب شده که تیم‌های انتهای جدولی نتوانند با ستاره‌های لیگ قرارداد امضا کنند. متاسفانه شاهد این بودیم که چند تیم پایین جدولی در بازی مقابل تیم ما یا ملی حفاری و تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی گل‌های زیادی دریافت کردند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker