فوتسال بانوانمصاحبه ها

بارانی:امسال پویاترین لیگ برتر فوتسال بانوان را داشتیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری اهواز از لیگ برتر فوتسال بانوان و آمادگی تیمش گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ و به نقل از سایت ای دابلیو اسپورتس (پایگاه خبری ورزش زنان ایران) ،سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با اشاره به عملکرد خوب تیمش در مرحله گروهی لیگ برتر کشور گفت: امسال قهرمانی را برای تیمم متصور هستم.

مینا بارانی، در خصوص وضعیت این تیم پس از تعطیل شدن مرحله پلی‌آف به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت اعضای تیم‌ها، اظهار کرد: پس از اینکه قرار بود در اهواز در دور برگشت مرحله پلی‌آف پذیرای تیم سایپا باشیم، در همان روز این دیدار به منظور پیشگیری از کروناویروس لغو شد. ما هم تمرینات تیم را تعطیل کردیم. هنوز به صورت رسمی تاریخ جدید دیدار ملی حفاری و سایپا اعلام نشده است. اما از بازیکنان خواسته‌ایم که سوم یا چهارم فروردین‌ماه در اهواز حضور پیدا کنند تا تمرینات را آغاز کنیم. زیرا اعلام کرده‌اند احتمالا مسابقات بعد از تعطیلات عید نوروز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: به بازیکنان برنامه داده‌ایم تا در این شرایط، خودشان به تمرینات انفرادی بپردازند و آمادگی‌شان حفظ شود. تیم ما پیش از اینکه مسابقات تعطیل شود، فوق‌العاده آماده بود و امیدوارم بازیکنان سطح آمادگی خود را حفظ کنند.

تاکنون برنامه‌های‌مان خوب پیش رفته است

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری درباره عملکرد تیمش در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال کشور گفت: خدا را شکر برنامه‌های ما محقق شد. هدف ما این بود که در مرحله گروهی در سطح جدول قرار بگیریم و در پلی‌آف نیز امتیازی را در خانه حریف از دست ندهیم و خدا را شکر به این اهداف دست پیدا کرده‌ایم و خوب پیش رفته‌ایم و فکر می‌کنم بیشترین شانس قهرمانی نیز با تیم ملی حفاری بود.

در اوج آمادگی بودیم که لیگ تعطیل شد

وی افزود: تیم ملی حفاری در اوج آمادگی بود که مسابقات تعطیل شد و حالا باید ببینیم بازیکنان‌مان پس از بازگشت از تعطیلات شرایط‌شان از نظر بدنی و تاکتیکی به چه صورتی است. مطمئنا این تعطیلی روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد و بازگشت‌شان به شرایط ایده‌آل سخت است و به نوعی باید از اول شروع کنیم.

امسال پویاترین لیگ را داشته‌ایم

بارانی در پاسخ به این سوال که آیا نکته مثبت به عنوان پیشرفت در لیگ برتر سال جاری نسبت به سال‌های قبل دیده‌اید؟ عنوان کرد: امسال به نظر من پویاترین لیگ را نسبت به سال‌های گذشته داشته‌ایم و نتیجه هیچ مسابقه‌ای از قبل قابل پیش‌بینی نبود. حتی تیم‌هایی که فکر می‌کردیم کمی ضعیف‌تر هستند، خیلی خوب بازی می‌کردند و عملکرد خوبی مقابل تیم‌های قوی داشتند. بنابراین نمی‌شد هیچ تیمی را دست کم گرفت.

مینا بارانی
بارانی:امسال پویاترین لیگ برتر فوتسال بانوان را داشتیم

همیشه مخالف برگزاری پلی‌آف بوده‌ام

وی ادامه داد: چیزی که من همیشه مخالف آن بوده‌ام، برگزاری مرحله پلی‌آف است و معتقدم با توجه به اینکه بخش ورزش بانوان اسپانسرهای ضعیف‌تری دارد و مسابقات آن‌ها نیز از طریق تلویزیون پخش نمی‌شود، باید مرحله پلی‌آف برداشته شود و در واقع برگزاری آن لزومی ندارد. همانطور که دیدید امسال در طول فصل برخی تیم‌ها در حال انصراف دادن بودند و این صورت خوشی برای فوتسال بانوان ندارد.

مرحله گروهی جذاب بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: آنقدر بازی‌های مرحله گروهی لیگ جذاب بودند و چهار تیم بالای جدول آنقدر خوب بازی می‌کردند که فکر می‌کنم دیگر نیازی به برگزاری پلی‌آف نبود. هر تیمی می‌جنگید که قهرمانی را در پایان فصل به دست آورد و هیجان در این مرحله خیلی بیشتر از پلی‌آف است. از نظر من پلی‌آف در واقع یک فرصت برای سایر تیم‌ها است و نکته بد آن، این است که تیمی که در مرحله گروهی قهرمان می‌شود، ممکن است در پلی‌آف دیگر این جایگاه را کسب نکند و این اصلا خوب نیست. به هر حال همیشه مخالف پلی‌آف بوده‌ام زیرا با توجه به مواردی که به آن اشاره کردم، برگزاری این مرحله در روند پیشرفت فوتسال بانوان تاثیری ندارد.

قهرمانی را برای تیمم متصورم

وی در پایان درباره عملکرد خوب ملی حفاری در فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان کرد: در ابتدای فصل با توجه به تغییر تفکر سرمربی و القاء این تفکر به بازیکنان، نیازمند زمان بودیم و در یکی دو هفته اول لیگ نیز نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم. اما رفته رفته فوق‌العاده شدیم. زیرا بازیکنانم خواستند و آنچه ما نیز می‌خواستیم را در زمین اجرا می‌کردند و توانستیم خیلی خوب نتیجه بگیریم که جا دارد از عملکرد خوب بازیکنانم و کادر فنی و همچنین حمایت و تلاش‌های سرپرست تیم و مدیرعامل باشگاه قدردانی کنم. واقعیت این است که تا این مرحله از مسابقات خیلی خوب پیش رفته‌ایم و ان‌شاءالله قهرمانی را برای تیمم متصور هستم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker