فوتسال بانوان

خانم ناظمی؛افتخار فوتسال ایران.

نام گلاره ناظمی با داوری در مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا و قضاوت در دیدار فینال آن مسابقات سر زبان‌ها افتاد. این داور که از سال ۲۰۱۴ در لیست داوران بین‌المللی قرار گرفت، به تدریج حضورش را در رقابت‌های مهم تثبیت کرد.

به گزارش فوتسال کمپ ، نوزدهمین دوره جام  فوتسال باشگاه‌های جهان از تاریخ ۲۶ آگوست ( دوشنبه 4 شهریور ) در بانکوک تایلند با حضور ۹ تیم برتر از قاره‌های جهان آغاز به کار کرد. از فوتسال ایران تیم مس سونگون ورزقان به عنوان نایب قهرمان قاره آسیا و گلاره ناظمی به عنوان داور بین‌المللی فوتسال ایران حضور داشتند.

متاسفانه تیم مس در این مسابقات خیلی زود و در مرحله گروهی حذف شد. مس در نهایت با پیروزی در دیدار رده‌بندی برای ایستادن در رتبه هشتم یا نهم موفق شد در ضربات پنالتی تیم فتح مراکش را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و از آخر شدن نجات پیدا کند.

ماجرای گلاره ناظمی با سرنوشت مس سونگون زمین تا آسمان تفاوت داشت. داور بین‌المللی کشورمان با صلابت تا روز آخر و حتی در بازی فینال در این رقابت‌ها باقی ماند. گلاره ناظمی به عنوان یکی از سه دیدار بازی فینال مسابقات میان بوکا جونیورز آرژانتین و مگنوس برزیل انتخاب شد. او که در کنار ایرینا از روسیه به عنوان دو داور زن به مسابقات دعوت شده بودند، نشان داد جزو بهترین داور‌های فوتسال جهان محسوب می‌شود حتی در جایی که داوران مرد هم حضور دارند.

گلاره ناظمی2

نام گلاره ناظمی با داوری در مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا و قضاوت در دیدار فینال آن مسابقات سر زبان‌ها افتاد. این داور که از سال ۲۰۱۴ در لیست داوران بین‌المللی قرار گرفت، به تدریج حضورش را در رقابت‌های مهم تثبیت کرد.  درخشش بعدی ناظمی در مسابقات المپیک جوانان رقم خورد. جایی که او به عنوان داور دیدار فینال مسابقات فوتسال مردان برگزیده شد.همین امر باعث شد ناظمی تبدیل به یک چهره مشهور و شناخته شده در سطح جامعه شود. فیفا نیز در گزارش عملکرد گلاره ناظمی برای مسابقات فوتسال مردان را موفق ارزیابی کرد. مدتی بعد ناظمی دو رقابت از مسابقات فوتسال المپیک دانشجویان جهان که همین دو ماه قبل برگزار شد را قضاوت کرد. بدین‌ترتیب کسی که روزی ورزش را از بازی در سالن‌های فوتسال آغاز کرده بود، خیلی زود به جرگه داوران پیوست و پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت. البته خودش در این رابطه می‌گوید: «به زور برادرم وارد داوری شدم، چون یا باید بازی می‌کردم یا داوری و نمی‌شد هر دو را با هم داشته باشم.»

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker