اخبار فوتسال تهران

آغاز و پایان بازی ها بر عهده داوران

دبیر سازمان لیگ فوتسال درباره بازی نیمه تمام مانده از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ایران ،آرش جابری درخصوص دیدار تیم‌های ملی حفاری و سوهان محمد سیما قم از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور که به دلیل حواشی ایجاد شده از سوی تماشاگران نیمه تمام ماند، گفت: در نیمه اول این مسابقه از سوی تعدادی از تماشاگران نسبت به داور بازی فحاشی صورت گرفت و داور درخواست داشت که تعداد مشخصی از آنها از سالن اخراج شوند، اما به این دلیل که تنها 15 ثانیه تا پایان نیمه نخست باقی مانده بود، درخواست کردم که تا سوت پایان بازی این تغییر صورت نگیرد و در بین دو نیمه به این موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: از آنجاییکه مسئولیت بازی بر عهده داوران است، وی تصمیم گرفت 4 نفر از تماشاگران از سالن مسابقه اخراج شوند که با همکاری مسئولان باشگاه میزبان، نفرات مورد نظر سالن را ترک کردند. پس از گذشت حدود پنج دقیقه از وقت دوم مسابقه،  با فحاشی مجدد تماشاگران، داور تصمیم به تعطیلی بازی گرفت و درپی آن داوران به رختکن رفتند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد: داوران طبق روال جاری گزارش خود را در اختیار فدراسیون قرار می دهند تا کمیته انضباطی در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

جابری با اشاره به اینکه تنها فرد تصمیم گیرنده درخصوص اتمام مسابقه داور بازی است، تصریح کرد: طبق مقررات مسابقات تنها فرد تصمیم‌گیرنده برای آغاز، اتمام یا نیمه تمام ماندن یک مسابقه، داوران بازی هستند، بنابراین هیچ فرد دیگری در این زمینه جز آن ها پاسخگو نخواهد بود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker