اخبار فوتسالمصاحبه ها

ناظم الشریعه : آماده ترین مسافران ترکمنستان هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از شرایط تیم و مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از شرایط و آمدگی تیم ملی فوتسال و اعزام تیم به مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا 2020 در کشور ترکمنستان گفت.

وی گفت: از میان بازیکنان دعوت شده هرکسی که آماده‌تر باشد و خود را نشان دهد، برای حضور در مسابقات ‌قهرمانی‌آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ راهی ترکمنستان می‌شود.بازیکنان دعوت‌ شده تست‌های آخر پزشکی را در ایفمارک پشت سر می‌گذارند و بعد از آن تمرینات تیم را شروع می‌کنیم.

ناظم الشریعه در مورد انتخاب لیست نهایی با توجه به حضور بازیکنان جوان لیگ در کنار باتجربه‌ها تصریح کرد: انتخاب بازیکنان فقط به عملکرد آنان بستگی دارد و هرکه آماده‌تر باشد در اردو می‌ماند.

وی از اردو تیم و رد بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال لبنان افزود : درست است که زمان برگزاری اردو مناسب نبود اما کاری نمی‌توان کرد و باید همه در این موضوع همکاری کنند.امکان دارد تیم ملی فوتسال لبنان در مسابقات پیش‌ رو مقابل ما قرار گیرد و اینکه تیم ما در این زمان با آنها روبرو شود به طور قطع به ضرر ما و به نفع آن‌ها خواهد بود و این کار به قول فوتسالیست‌ها «تایم اوت» گرفتن برای تیم حریف است.

تمرینات تیم ملی فوتسال
ناظم الشریعه : آماده ترین مسافران ترکمنستان هستیم

در پایان محمد ناظم الشریعه از پاداش تیم و توقعات موجود گفت : با صحبت‌های انجام شده با کمیته فوتسال امیدوارم این پاداش‌ها در چند روز آینده پرداخت شود.باید منطقی و واقع‌بین باشیم. رقبای ما در این مسابقات از چندین ماه قبل اردوهای بسیار خوبی را برگزار کرده‌ و توانستند دیدارهای دوستانه خیلی خوبی را با تیم‌های بزرگ انجام دهند. با این حال ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همچون دوره‌ قبل بهترین نتیجه را گرفته و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker