اخبار بازیکناناخبار فوتسال تهرانتیم های ملیمصاحبه ها

حضور در آستاراخان برای تیم بسیار مفید بود!

محمد هاشم زاده در مصاحبه ای از مزیت حضور در آستارخان و علت افت فوتسال گفت.

 به گزارش فوتسال کمپ،مربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت:‌ هدف از انجام دیدارهای دوستانه هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و یافتن نقاط ضعف و قوت تیم است تا برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم.

«محمدهاشم زاده» امروز سه‌شنبه افزود: فارغ از مقام نایب قهرمانی که در رقابت‌های آستاراخان به دست آمد، حضور در این مسابقات ارزش بسیاری زیادی برای کادرفنی و بازیکنان تیم داشت. زیرا یک دیدار دوستانه به اندازه ۲۰ جلسه تمرینی ارزش زمانی و فنی دارد.

وی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی فوتسال ایران نیز گفت: از ۱۳ تا ۱۶ مهرماه بازیکنان در اردو حاضر خواهند بود تا تمرینات تیم در راه آمادگی برای جام ملت‌های آسیا پیگیری شود.

مربی تیم ملی فوتسال به کیفیت رقابت‌های لیگ اشاره کرد و گفت: زمانی که کیفیت مسابقات لیگ بالا باشد، می‌توانیم به داشتن تیم ملی قوی امیدوار باشیم. زیرا کیفیت مسابقات سبب می‌شود بازیکنان فنی و بهتری به تیم ملی اضافه شوند.

محمد هاشم زاده1
محمد هاشم زاده

هاشم‌زاده درباره اینکه چرا بیشتر کارشناسان فوتسال کیفیت رقابت‌های لیگ را پایین می‌دانند، گفت: حامیان مالی زمانی برای سرمایه‌گذاری در فوتسال علاقه نشان می‌دهند که مسابقات از پخش زنده تلویزیونی برخوردار بوده تا برندی که تولید آنها است تبلیغ شود. اما در فوتسال چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و صدا و سیما نیز خیلی کم این رقابت‌ها را به صورت زنده پخش می‌کند. از طرفی شرایط مالی باشگاه‌ها نیز مساعد نیست و این روند افت لیگ را به همراه دارد.

مربی تیم ملی فوتسال با تاکید بر اینکه رقابت‌های دوستانه در مشهد برای افزایش سطح فنی بازیکنان است، افزود: مصاف با تیم‌های اروپایی بلاروس، اوکراین و اسلوونی در هماهنگی و افزایش سطح فنی بازیکنان تاثیر به سزایی دارد. این در حالی است که تیم ملی نیز باید خود را برای حضوری موفق در قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی آماده کند و مصاف با تیم‌های اروپایی نیز بسیار کمک کننده خواهد بود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker