فوتسال بانوانمسابقات و لیگ

رفت و آمد آمبولانس در لیگ برتر بانوان

سرمربی تیم فوتسال بانوان هئیت خراسان از شروع با تاخیر بازی و رفت آمد آمبولانس گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ،فاطمه شریف سرمربی تیم هئیت فوتبال خراسان گفت: رسانه ها برد 16 بر 2 ما مقابل دریژنو فرخ شهر را به اشتباه 11 بر 0 اعلام کردند و نتیجه منعکس شده  در رسانه ها درست نیست.

وی افزود:بازی با نیم ساعت تاخیر آغاز شد و علت آن هم حاضر نبودن آمبولانس در محل بازی بود.همچنین بازی در نیمه دوم نیز ( بعد از 15 دقیقه استراحت ) با تاخیر آغاز شد و علت آن رفتن آمبولانس از محل بود.این موضوع دلیلی بر سردن شدن بدن بازیکنان تیم و از آمادگی خارج شدنش بدنهایشان بود.به همین دلیل بود که ما در ابتدا نیم دوم 2 گل دریافت کردیم اما خدا رو شکر بازیکنانمان سریع به آمادگی خود بازگشته و مجدد موفق به گلزنی شدند.

وی با اشاره به قرعه سخت شاگردانش در لیگ برتر امسال گفت : تیم ما به سخت ترین قرعه ممکن ( در قرعه کشی ) بر خورده است و ما در 6 هفته اول باید با 6 تیم مدعی لیگ بازی کنیم. بر عکس خیلی از تیم ها که از امتیاز میزبانی استفاده می کنند ، متاسفانه ما از این موضعیت خوب استفاده نکردیم.با این وجود برد امروز ما تا حدی روحیه تیم ما را بالا برد.بازی ها قبل ما از موقعیت ها خوب استفاده نمی کردیم اما در این بازی به خوبی توپهایمان گل میشد.تیم دریژنو فرخ شهر نیز با داشتن بازیکنان جوان و کم تجربه ، دوندگی و استقامت خوبی از خود نشان دادند.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker