اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

مس تقریبا صعود کرد / گیتی پسند به مسابقات برگشت.

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

به گزارش فوتسال کمپ ، بازی ها دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال دیروز دوشنبه 5 اسفند برگزار شد.

گیتی پسند اصفهان – سن ایچ ساوه

 تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان  دیروز و از ساعت ۱۶ در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال به مصاف همدیگر رفتند که تیم گیتی پسند با نتیجه هفت بر چهار سن ایچ ساوه را شکست داد. در ابتدا تیم سن ایچ ساوه ۳ بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه این تیم گیتی پسند بود که با زدن ۷ گل به برد در این مرحله دست پیدا کرد.

این دیدار به علت شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران و در سالن فجر ساوه برگزار شد.

گل های گیتی پسند را محمدرضا سنگ‌سفیدی ۲ گل، سعید احمد عباسی ۳ گل، مرتضی عزتی و حمید احمدی به ثمر رساندند. فرشید نادری ۲ گل، علی مروتی و مهدی عامری هم گل‌های سن ایچ ساوه را وارد دروازه گیتی پسند کردند.

لیگ برتر فوتسال
مس تقریبا صعود کرد / گیتی پسند به مسابقات برگشت.

مس سونگون ورزقان – ستارگان ورامین

بازی دو تیم در نیمه اول با تک گل فرهاد فخیم به سود مس سونگون به پایان رسید. این درحالی است که فحیم به دلیل اعتراض به داور در یک صحنه دیگر با کارت زرد مواجه شد تا بازی برگشت دو تیم در تبریز را از دست بدهد و بازی به همین دلیل برای دقایقی متوقف شد.با شروع نیمه دوم این مسی ها بودند که موفق شدند گل دوم را هم وارد دروازه مهمان خود کنند و توسط مسلم اولاد قباد دروازه مجتبی نصیری‌نیا را باز کردند.دقایقی بعد سعید تقی زاده گل سوم را به ثمر رساند. پس از این گل پاورپلی ستارگان با درخشش علیرضا صمیمی در دروازه مس همراه شد اما درنهایت ستارگان موفق به گل زنی شد و توسط نجف زنگی اختلاف را به حداق رساند اما دقایق بعدی مسی‌ها به گل چهارم و پنجم رسیدند تا این بازی را با یک برد شیرین به پایان برسانند.

دیدار برگشت این مسابقات روز شنبه 10 اسفند برگزار می گرددو چنانچه تیم های برنده دور رفت ، فاتح بازی ها برگشت نیز باشند ، بازی سوم انجام نخواهد شد و گرنه بازی سوم تعیین کننده تیم صعود کننده خواهد بود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker