فوتسال بانوانمصاحبه ها

اردلان:پلی آف جذابیت لیگ را از بین می برد.

نیلفور اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا در مصاحبه ای از باخت اخیر تیمش و لیگ برتر فوتسال بانوان گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، بعد از باخت 4 بر 2 تیم فوتسال بانوان سایپا مقابل تیم فوتسال بانوان حفاری اهواز ، نیلوفر اردلان طی مصاحبه ای از شرایط بازی و لیگ گفت.

وی اظهار داشت : فکر می‌کنم این دیدار جزو زیباترین بازی‌های لیگ امسال بود. این دیدار فوق‌العاده خوب و سرعتی بود اما از این بازی درس گرفتیم که به بازی خوب سه امتیاز را نمی‌دهند و در کنار بازی خوب باید فرصت‌ها به گل تبدیل شوند.متاسفانه فرصت‌های خیلی زیادی را در هر دو نیمه از دست دادیم و یک جورهایی جوانی تیم ما نتوانست بر تجربه تیم ملی‌حفاری که از تیم‌های پرمهره امسال لیگ برتر است، غلبه کند. در نهایت بازی را واگذار کردیم.با توجه به شرایطی که جدول دارد و برگزاری مسابقات پلی‌آف، هدف ما این است که جزو چهار تیم باشیم و از روز اول نیز این مهم هدف ما بوده است. امیدوارم در پایان فصل در پلی‌آف باشیم و در آن‌جا است که عیار تیم‌ها کاملا مشخص خواهد شد.من به شخصه موافق مرحله پلی آف نیستم زیرا جذابیت لیگ را از بین می‌برد و لیگ بی معنا می‌شود.

تمرین تیم فوتسال بانوان سایپا
اردلان:پلی آف جذابیت لیگ را از بین می برد.

اردلان در مورد امید به قهرمانی سایپا نیز بیان کرد : .ما برای هر بازی هدف مشخصی داریم. دوست داشتیم که امتیاز بازی با حفاری را کسب کنیم که نشد. هدف ما این است در جایگاهی باشیم که در شان نام و مجموعه بزرگ سایپا باشد و امیدوارم در انتهای فصل به این مهم دست پیدا کنیم.

در پایان نیز در مورد داوری و لیگ نیز افزود : فکر می‌کنم، تمام تیم‌ها صحبت‌هایشان را در مورد داوری انجام داده‌اند. قرار بود که بین دو نیم فصل نیز یکسری کلاس‌ها برگزار شود که متاسفانه برگزار نشد. یکسری موارد است که داوران به ما می‌گویند شما نمی‌دانید، پس اگر قرار است ما این‌ها را ندانیم، چه زمانی باید متوجه شویم. پس باید کلاسی در این زمینه بر گزار شود تا همه تیم‌ها آموزش ببینند.همانقدر که لیگ فوتسال پویا است و پیشرفت می‌کند، داوری‌های نیز باید پیشرفت کنند و به این صورت نباشد که یک یا دو داور بین‌المللی داشته باشیم و سایر داوران پشت‌سر این داوران باشند تا آن پیشرفتی که باید و شاید انجام نشود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker