اخبار فوتسال

نتیجه دومین دوره المپیاد فوتسال پسران کشور

کمیته فوتسال گزارشی از مسابقات المپیاد فوتسال پسران به میزبانی استان قم ارائه کرد.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، پس از درخواست استان قم جهت میزبانی دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران و دو مرحله بازدید نمایندگان فدراسیون و برگزاری جلسات متعدد در قم و فدراسیون فوتبال، در نهایت میزبانی این دوره از مسابقات به استان قم واگذار شد.
این مسابقات از تاریخ 31 مرداد ماه با حضور 29 تیم در شهر قم آغاز شد که در روز نخست، مراسم قرعه کشی و جلسه هماهنگی با حضور مدیران تیم ها برگزار و مصوب شد که مسابقات در 8 گروه شامل پنج گروه چهارتیمی و سه گروه سه تیمی برگزار شود.
لازم به ذکر است، مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح روز جمعه مورخ 98/06/1 با حضور استاندار قم،  رییس اداره کل ورزش و جوانان استان، رییس کمیته فوتسال و عوامل برگزاری مسابقه برگزار شد.
این مسابقات با انجام 54 دیدار رسمی پس از گذشت شش روز به پایان رسید.

همچنین این مسابقات تا ششم شهریور ماه به طول انجامید و تیم های هرمزگان، تهران، قم مقام‌های اول تا سوم این دوره مسابقات را کسب کردند و استان کردستان برنده جام اخلاق این دوره از مسابقات شد. گفتنی است، در مراسم اختتامیه به تیم های اول تا سوم و تیم اخلاق جام و مدال و جوایزی از سوی مقامات استان قم و فدراسیون فوتبال اهدا شد.
میزبانی شایسته و مطلوب استان قم از دومین دوره المپیاد استعداد های از نکات قابل تقدیر این دوره از مسابقات بود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker