فوتسال بانوانمصاحبه ها

اردلان : لیگ پیشرفت کرده است اما داوری نه!

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا ضمن گله از داوری مصاحبه ای انجام داده است.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا در مصاحبه ای از داوری گله کرد و از تغییر شرایط بازی با ملی حفاری بعد از تغییر نظر داوری بعد از گرفتن پنالتی  و صرف نظر از گفت.

اردلان اظهار داشت : داوران به مدیریت داخل زمین نیاز دارند، چون سطح فنی مسابقات بالاست و بازیکنان خوب و سرعتی در لیگ بازی می‌کنند، با وجود پیشرفت فوتسال بانوان در ایران، سطح داوران آن پیشرفت نکرده است.

کمیته داوران باید فکری اساسی درباره وضع داوری‌های لیگ کند، چون اکثر تیم‌ها در این خصوص معترض هستند.

وی از بازی با تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اینگونه گفت : درباره داوری این بازی حرف نزنم بهتر است، چون باید فیلم بازی را ببینم، در نیمه اول بازی بعد از اعلام ضربه پنالتی و بازگرداندن آن، شرایط بازی به کلی تغییر کرد، درباره داوری بازی با حفاری ناظر مسابقه بهتر می‌تواند پاسخگو باشد.

بازی خیلی خوب و پایاپایی مقابل حفاری داشتیم و دوست داشتیم در زمین خودمان برنده باشیم، اما ۲ نفر از بهترین بازیکنانمان یعنی فرشته کریمی را به علت مصدومیت و مارال ترکمان را به علت محرومیت در اختیار نداشتیم، ضمن آنکه شهین افلاکی نیز با مصدومیت در این مسابقه بازی کرد و فشار بازی روی سایر بازیکنان بود.

به بازیکنان تیمم برای بازی خوبی که مقابل حفاری ارائه دادند، تبریک می‌گویم، تیم جوانی داریم که مقابل تیم باتجربه حفاری مقاومت کرد، اما جذابیت مسابقه به همین برد و باخت‌ها برای تیم و بازیکنان است، این بازی هم می‌گذرد و ما به مسابقات بعدی تیم فکر می‌کنیم و از باخت مقابل حفاری برای آینده درس می‌گیریم.

پ ن : در هفته یازدهم تیم های فوتسال بانوان سایپا و ملی حفاری به مصاف هم رفتند که بازی 2 بر یک به نفع ملی حفاری به پایان رسید.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker