مصاحبه ها

بارانی : بد شانسی ما و خوش اقبالی حریفانمان

خانم بارانی سرمربی تیم حفاری اهواز از شرایط تیمش گفت.

به گزارش فوتسال کمپ، سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری اهواز با ابراز رضایت از روند کلی تیم ،گفت: نسبت به بازی‌های اول تفاوت مجسوسی در روند بازی و تاکتیک هایمان ایجاد شده است.

مینا بارانی در خصوص برد تیمش در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور برابر تیم ساری اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم ساری مقابل ما جنگنده و با قدرت بازیکرد. به حریف موقعیتی برای ایجاد خطر روی دروازه‌مان ندادیم، اما از اقبال بد و  بی‌دقتی بازیکنان‌مان تمام موقعیت‌های گلزنی تیم تبدیل به گل نشدند و از تقریبا بیست موقعیتی که به خلق کردیم، تنها سه توپ را به گل تبدیل شد که در دیدارهای آینده این موضوع می‌تواند برای ما زنگ خطری باشد.

وی ادامه داد: در بازی هفته گذشته برابر پارس‌آرا نیز می بایست با هفت الی هشت گل از زمین خارج می شدیم اما باز هم به دلیل این که در ضربات آخر بازیکنان دقت لازم را به خرج نمی دادند، خیلی راحت این موقعیت‌ها را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان اینکه شهروند ساری خیلی با فشار بازی کرد ، گفت: همین موضوع کار ما را دشوارکرد و نتوانستیم به بیشتر از سه گل دست پرسیم.

اودر پاسخ به سوالی که ،  قضاوت داوران را در فصل جاری لیگ برتر فوتسال چطور دید؟ بیان کرد: مایل به صحبت در مورد داوری نیستم اما در بازی با نامی نو اصفهان به گل سوم حریف اعتراض دارم چرا که فکر می کنم به اشتباه گل پذیرفته شده است.این اشتباهات عادی است و اعتراضی به داوران نیست اما بهتر است فدراسیون کلاس توجهیی بیشتری بگذارد و برای بازی ها حساس از داوران با تجربه استفاده کند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker