مصاحبه ها

بازی را باختیم ولی فوتسال را نه!

محمدی روزبهانی مدیرعامل صنایع آموزشی روبوفا: جوانگرایی کردیم و پای تصمیم خود هستیم

به گزارش فوتسال کمپ: علی محمدی روزبهانی مدیرعامل صنایع آموزشی روبوفا پس از بازی تیم فوتسال روبوفا در مقابل تیم فوتسال بانک سامان در هفته اول از مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور در مصاحبه با خبرنگار سایت فوتسال کمپ: بازی را باختیم ولی فوتسال را نه!

وی در خصوص این بازی گفت: بازی اول در مقابل مدعی قهرمانی مسابقات قرار گرفتیم و بازی را واگذار کردیم، اما این اول راه است و 3 بازی دیگر تا پایان مرحله گروهی مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور فرصت داریم.
دلیل اصلی باخت ما فشار روحی بود که بازیکنان جوان ما را تحت تاثیر قرار داد، که این فشارها در بازی های آتی وجود ندارد، چراکه بازیکنان با جو سالن و تیمهای مقابل آشنا شده اند.

مدیرعامل باشگاه روبوفا در خصوص بازی هفته دوم این تیم در مقابل تیم فوتسال ایراکام افزود: ایراکام حریف راحتی نیست اما با تلاش کادر فنی، بازیکنان برای بازی پیش رو در مقابل این تیم نمایش زیبایی خوهند داشت و قدرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

محمدی در خصوص تصمیم خود برای اعزام تیم جوانان به این مسابقات گفت: ما جوانگرایی را سرلوحه کار قرار دادیم و دهه هشتادی ها را به زمین فرستادیم با این حال ،بدون شک بازی روبوفا و بانک سامان دیدنی ترین بازی هفته اول مسابقات برندهای برتر کشور بود. پای تصمیمات خود ایستاده ایم و تا آخر از این تیم حمایت خواهیم کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker