تیم های ملیقهرمانی فوتسال آسیا 2020

مخالفت با بازهای تدارکاتی با تیم های آسیایی

با نظر مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تعدادی بازی تدارکاتی با تیم ها معروف برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتسال کمپ ، در حالی تیم ملی فوتسال اسفند ماه سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا 2020 در کشور ترکمنستان حضور خواهد یافت و در این مسابقات با تیم های عربستان ، کره جنوبی و تایلند در گروه چهارم هم گروه است ، قرار بود مسابقات تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تیم های ملی لبنان و ازبکستان برگزار شود که این بازی ها به دلیل تمایل ایران به برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم ها سطح اول فوتسال اروپا منتفی خواهد بود.

گروه بندی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا2020
مخالفت با بازهای تدارکاتی با تیم های آسیایی

 ناظم الشریعه در رابطه با این موضوع گفت: طبق تصمیمی که در کمیته فنی و کمیته فوتسال گرفته شد قرار بود که قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی تیم ملی چند بازی تدارکاتی با تیم‌های مطرح دنیا داشته باشد که متاسفانه تا به امروز این کار انجام نشده اما کمیته فوتسال به جدیت دنبال این موضوع است.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: البته این موضوع صحت دارد که کمیته فوتسال  با کشورهای لبنان و ازبکستان  مکاتبه داشته اما بازی با این کشورها مورد موافقت کادر فنی قرار نگرفته است.نکته مهمی که مطرح است برای قهرمانی و دفاع از این عنوان امکانات ، بازی‌های تدارکاتی، حمایت‌‌های مالی و اقتصادی و…نیاز است و برای موفقیت تمام این موارد و شرایط باید وجود داشته باشد و مثل یک زنجیره به هم پیوسته است.

ناظم الشریعه در پایانا تاکید کرد: اگر یکی از این موارد وجود نداشته باشد قطعا می‌تواند به تیم ملی و فوتسال ایران آسیب برساند. من مطمئنم با توجه به دستور تاج ریاست فدراسیون فوتبال مبنی بر حمایت همه جانبه از تیم ملی، مسولین کمیته فوتسال راهی برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های مطرح دنیا قبل از بازی‌های آسیایی پیدا می کنند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker