مسابقات برندهای برتر کشورمصاحبه ها

محمدی:بخت با شاگردان خوراکچی یار بود

محمدی مدیرعامل صنایع آموزشی روبوفا در مصاحبه با ورزش خبر: بانک دی تیم خوبی بود و شاگردان محمود خوراکچی با تمام توان در مقابل دهه هشتادی های ما جنگیدند

به گزارش فوتسال کمپ ، آقای علی محمدی روزبهانی ، مدیرعامل تیم فوتسال صنایع آموزشی روبوفا ، بعد از تساوی پنج شنبه شب تیمش  در هفته پنجم ( هفته آخر مرحله گروهی ) مقابل تیم فوتسال بانک دی به مربیگری محمود خوراکچی در مصاحبه با ورزش خبر ،اظهار داشت : بانک دی تیم خوبی بود و شاگردان محمود خوراکچی با تمام توان در مقابل دهه هشتادی های ما جنگیدند، ولی بخت هم با آنها یار بود.

وی ادامه داد : در ابتدای بازی گل خوردیم و چند موقعیت خوب را هم از دست دادیم ولی با استراتژی های مناسب و توان مربی خوبمان آقای نبئی در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و گل تساوی را زدیم.

ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم و تساوی برای ما در جدول ارزشی نداشت، اما متوقف کردن قهرمان سال قبل برایمان باارزش بود.

محمدی در مورد بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برندهای برتر کشور نیز بیان کرد :بازی بعد تیم ما در مقابل شاگردان آقای شمسائی قرار خواهد گرفت، چون در این مرحله بازی ها به صورت تک حذفی خواهد بود از تمام توان تیم خود استفاده خواهیم کرد. قطعا کار سختی را در مقابل تیم پاسارگاد پیش رو داریم اما انگیزه و قدرت بازیکنان ما با هیچ تیمی قابل مقایسه نیست. این بازی فینال خواهد بود و قطعا زیباترین بازی مسابقات برندهای برتر کشور خواهد شد.

پ ن : تیم فوتسال صنایع آموزشی روبوفا روز پنج شنبه 30 آبان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور به مصاف تیم فوتسال بانک پاسارگاد خواهد رفت.در ادامه پوستر این بازی را مشاهده خواهید کرد :

پوستر پیش بازی تیم فوتسال روبوفا و بانک پاسارگاد در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور
محمدی:بخت با شاگردان خوراکچی یار بود
تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker