اخبار بازیکنانمصاحبه ها

جاوید:بازی ها بی دردسری داشتیم!

مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال در مصاحبه ای از بازی ها اخیر تیم ملی فوتسال و میزبانی شهر ارومیه گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال در مصاحبه ای از بازی ها اخیر تیم ملی فوتسال و میزبانی شهر ارومیه گفت.

وی گفت :سطح این بازی‌ها بسیار خوب بود. ضمن اینکه این دومین دوره‌ای بود که AFC ترتیب برگزاری این رقابت‌ها را داده بود.

رگزاری چنین بازی‌هایی از ۲ جهت حائز اهیت است. یکی اینکه باعث پیشرفت سطح فوتسال خواهد شد و دیگری اینکه تیم‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت کردند با در نظر گرفتن شرایط، استقبال خوبی برای حضور در ارومیه داشتند.

همان طور که می‌دانید این بازی‌ها در سطح مسابقات گروهی برگزار شد و مانند گذشته بازی‌های تیم ملی در این سطح از رقابت‌ها بی درسر هستند.

البته اینکه بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا یک محک بسیار خوب و جدی برای بازیکنان جوان تیم ملی بود که کمتر فرصت بازی کردن داشتند و این مسابقات به جوانان ما بسیار کمک کرد تا بتوانند توانایی‌های خود را به خوبی نشان دهند و در نهایت نظر سرمربی تیم ملی را به خود جلب کردند.

جاوید با ابراز خرسندی از میزبانی شهر ارومیه بیان کرد: به نظر من میزبانی ارومیه بسیار عالی بود. من در گذشته ۲ بار با تیم ملی به این شهر آمده بودم و از همان موقع میزبانی این شهر بسیار عالی بوده است. مسئولان برگزاری مسابقات هم از همه لحاظ از جمله اسکان و محل برگزاری بازی‌ها شرایط خیلی خوبی را برای تیم‌ها فراهم کرده بودند. من از تمام مردم خونگرم ارومیه کمال تشکر را دارم.

در مورد حضور و حمایت بانوان در سالن مسابقات نیز گفت : حضور بانوان هیچ مشکلی را در برگزاری مسابقات به وجود نیاورد و فضای سالن بسیار خوب بود به طوری که بازی‌ها در کمال آرامش و بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد.

بازیکن تیم فوتسال مس در پایان نیز اظهار داشت :خدا را شکر تیم مس سونگون موفق شد قهرمان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر شود. همچنین به خاطر اینکه تیم ما حدود ۱ ماه در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و مسابقات جهانی حضور داشت به دلیل فشردگی بازی‌ها تعدادی از بازیکنان ما دچار آسیب دیدگی شدند و حالا ما باید تا یک ماه دیگر با این شرایط وارد مسابقات شویم که تحمل کردن چنین شرایطی یک مقدار سخت است.

امیدوار هستم که مصدومان تیم هر چه زودتر به شرایط ایده آل خود برسند تا بتوانیم دوباره از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کنیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker