فوتسال بانوان

سومین انصرافی از لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم فوتسال بانوان «دریژنو» فرخ‌شهر احتمال دارد از لیگ برتر فوتسال بانوان انصراف دهد.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، بعد از کناره گیری تیم های فوتسال بانوان ستارگان ورامین و شهرداری رشت از مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان ، قرعه کشی مجدد لیگ و میزبانی و بازی ها خارج از خانه عجیب و غریب ، حالا اخباری مبنی بر انصراف تیم فوتسال بانوان دریژونر فرخ شهر به دلیل مشکلات مالی و سایر مشکلات به گوش می رسد. این خبر از آنجایی که در حال حاضر نیم فصل اول لیگ تمام شده و تا شروع نیم فصل دوم زمان زیادی نمانده خیلی عجیب و دور از انتظار به نظر می رسد.مخصوصا که بازهای نیم فصل دوم به تازگی براساس تیم های حاضر قرعه کشی شده است.

موضوعی که بسیاری از تیم‌ها این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و گریبان‌گیر تیم دریژنو فرخ‌شهر شده است. تیمی که در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال زنان دیدارهای چندان مناسبی را از خود نشان نداده و بدون هیج برد و کسب امتیازی از میان ۱۲ تیم در جایگاه آخر جدول قرار گرفته است.

تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخ شهر
سومین انصرافی از لیگ برتر فوتسال بانوان

در همین رابطه مصاحبه ای با آقای خسرو زحمت کش رئیس هیئت فوتبال شهرستان فرخ شده صورت گرفته که به شرح زیر است :

وی بیان کرد : ما هنوز برای کناره‌گیری تیم دریژنور فرخ‌شهر از لیگ برتر فوتسال زنان تصمیم قطعی نگرفته‌ایم. باید مشکلات مالی را حل کنیم و با توجه به اینکه در نیم فصل اول نتوانستیم آن‌گونه که باید خود را نشان دهیم، باید چند بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم.ما هنوز برای کناره‌گیری تیم دریژنور فرخ‌شهر از لیگ برتر فوتسال زنان تصمیم قطعی نگرفته‌ایم. باید مشکلات مالی را حل کنیم و با توجه به اینکه در نیم فصل اول نتوانستیم آن‌گونه که باید خود را نشان دهیم، باید چند بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم.

زحمت کش اظهار کرد : نیم فصل اول را نیز با کمک مالی شورای شهر پشت سر گذاشتیم و باید با توجه به چنین عملکردی، بازیکنان بهتری را به تیم اضافه کنیم تا در نیم فصل دوم، عمکلرد بهتری داشته باشیم. با ۲ بازیکن رایزنی کردیم اما به دلیل مشکلات مالی نه تنها توانایی جذب آنان را نداریم، بلکه تکلیف تیم هم برای ادامه این فصل مشخص نیست.تیم ما در هفته نخست از دور برگشت لیگ فوتسال زنان باید به مصاف نماینده کرمان برود. بنابراین زمان زیادی برای تصمیم‌گیری در این زمینه وجود ندارد و تا سه‌شنبه این هفته با رایزنی با ریاست فدراسیون فوتبال و مسئولان وزارت ورزش تصمیم قطعی خود را برای ادامه نیم فصل دوم خواهیم گرفت.

تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخ شهر
سومین انصرافی از لیگ برتر فوتسال بانوان

در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال زنان نیز تیم ستارگان ورامین به دلیل نبود امکانات و زمین مورد نیاز برای برگزاری مسابقات لیگ منحل شد. پیش از آن نیز تیم شهرداری رشت با دستور مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی شهرداری، مبنی بر عدم تیم‌داری، این تیم از بازی‌های فصل کنار گذاشته شد.

حال باید دید که تا پایان این هفته دریژنو فرخ شهر به دلیل مشکلات مالی از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال زنان کناره گیری می کند یا خیر.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker