دسته‌بندی نشده

صحبت ها تاج از کمپ اختصاصی فوتسال تا اعتراضات موجود

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مصاحبه ای از احداث کمپ اختصاصی فوتسال و اعتراضات به داوری گفت

به گزارش فوتسال کمپ ، در مصاحبه ای پیرامون کمپ اختصاصی فوتسال ، اعتراضات به داروی و دوره های دانش افزایی برگزار شده گفت.

ایشان خاطر نشان کرد : هدف ما و مجموعه فدراسیون از برگزاری دوره های مختلف آموزشی این است که با یکسان سازی در بحث آموزش شرایط مناسبی را برای داوری و نظارت رقم زنیم.یکی از برنامه هایی که در دست کار قرار دارد تا مجموعه فوتسال در مسیر رشد بیشتر قرار گیرد ایجاد کمپ اختصاصی فوتسال است.احداث ساختمان اداری جدید فوتسال در کنار کمپ تمرینی برای فوتسال و همچنین سالن اختصاصی فوتسال که هم اکنون وجود دارد باعث خواهد شد تا با ایجاد شرایط و بستر مناسب برای تیم ها، وضعیتی را فراهم آوریم که تمرینات و اردوها به طور مناسب برگزار و در نهایت بتوانیم عناوین مختلفی را کسب کنیم. مرکز ملی فوتبال از امکانات منحصر به فرد بهره می برد . ساختمان پک زمین های چمن طبیعی و مصنوعی، سالن اختصاصی فوتسال و زمین فوتبال ساحلی در این مرکز وجود دارد که باعث شده تیم ها بدون دغدغه تمرینات خود را برگزار کنند.

وی در ادامه افزود : امسال تلاش ما بر این است که از قشر داوری حمایت ویژه ای داشته باشیم و همانطوری که از ابتدای فصل شاهد بودید، کمیته انضباطی با اعتراض بازیکن، تیم و یا کادر در مقابل داور، برخورد جدی انجام داد.قصد ما دفاع از جامعه داور است چرا که معتقدیم داور اشتباهاتش مناسبات ندارد و سازمان یافته نیست و این امر بسیار مهم است که نباید داوری جانبدارانه باشد.

آقای تاج در پایان صحبت های خود نیز اضافه کرد : اینکه کمیته داوران به جوانگرایی روی آورده کار بسیار پسندیده ای است و معتقدم باید حرمت با تجربه ها در این زمینه حفظ شود. احترام به پیشکسوت یک نقطه مهم است. بدون شک ایجاد تحول در جامعه و هر بخشی با کارگروهی پیش می رود و عنصر پیشرفت به کار گروهی باز می گردد از همین رو از شما می خواهم که از تجربیات یکدیگر استفاده کنید و احترام گذاشتن به پیشکسوتان را از یاد نبرید

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker