اخبار فوتسال

رکورد جهانی فوتسال کشورمان ، که به باد رفت!

داوود پرهیزکار : از جایگاه وحید شمسایی ، عملکرد آرش جابری و .... مصاحبه ای کرده است.

به گزارش فوتسال کمپ ، سرپرست کمیته فوتسال در مصاحبه ای از جایگاه اسطوره ای مثل وحید شمسائی و رکورد جهانی به یغما ، عملکرد آرش جابری به عنوان رئیس زامان لیگ فوتسال و انتظار برای اتمام مسابقات مقدماتی اروپا گفت.

از فوتسال چه خبر؟

با وجود برگزاری مسابقات زیر 20 سال در شهر تبریز و ادامه ساستها فدراسیون در قبال میزبانی از مسابقات بین المللی تصمیم داشتیم مجدد مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا را در شهر تبریز برگزاری کنیم اما با مطرح شدن گزینه شهر ارومیه و بررسی آن به دلیل میزبانی این شهر از مسابقات جهانی والیبال ، به این نتیجه رسیدم که ارومیه برای این موضوع مناسب است.

نظر نمایندگان AFC چه بود؟

شکر خدا نمایندگان AFC با حضور در شهر ارومیه ، شرایط را بررسی و موافقت خود را برای میزبانی این شهر از این مسابقات اعلام کنند.این مسابقات از اول آبان با حضور 7 تیم برگزار خواهد شد.

از وضعیت تیم ملى، اردوها و تورنمنت‌ها بگویید؟

شرایط تیم ملی فوتسال بزرگسالان هم به لطف خدا رو به راه است.آقای ناظم الشریعه با برنامه ریزی و مدیریت شرایط تمام برنامه های لازم را پیش می برند.در مسابقات شهر اورمیه تیم ملی از بازیکنان با تجربه و جدید تشکیل خواهد شد.بعد از مسابقات ارومیه تیم ملی به شهر مشهد خواهد رفت و در تورنمنتی با حضور 3 کشور اروپایی شرکت خواهد کرد.ضمنا برنامه ریزی ها برای بازی دوستانه با آرژانتین در تهران برای فروردین 1399 نیز انجام شده است.

هماهنگی لازم با باشگاه‌ها انجام شده است؟

از بابت برنامه ریزی ها لیگ مشکلی نداریم زیرا طی جلساتی مسائل مربوط به مسابقات و تقویم فیفا دی ، اردو ها و شرایط تیم ملی و … بررسی و تصمیمات مورد نیاز گرفته شده است.

ظاهرا در کمیته فنى هم بعد از رفتن انصاری‌فرد با مشکلاتی مواجه شده‌اید!

بله، جدایی ایشان خللی در کارهای ما ایجاد کرد اما برای اینکه ضربه‌ای به کمیته فنی و فوتسال ما وارد نشود اولین جلسه کمیته فنی را هفته پیش برای انتخاب سرمربی‌های تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشور و همچنین تیم ملی فوتسال دختران برگزار کردیم که ماحصل این جلسه انتخاب علی صانعی و شهناز یاری بود. ان‌شاءالله در هفته جاری دومین جلسه برای ارائه برنامه این دو عزیز برگزار خواهد شد. علاوه‌بر این در جلسه کمیته فنی با توجه به اینکه ما در تیم‌های پایه فوتسال کشورمان در بخش دختران خللی داریم سه گزینه در کمیته فنی مطرح شده‌اند که برنامه‌های خود را در جلسه بعدی مطرح خواهند کرد تا سرمربی تیم‌های پایه فوتسال دختران نیز انتخاب شود.

بعد از رفتن انصاری‌فرد چه کسی جایگزین شد؟

زحمات کمیته فنی به دوش آقای جابری قرار گرفت و الحمدلله از عملکرد ایشان رضایت کامل داریم.

از ماجرای شمسایی و دعوت دوباره به تیم ملی چه خبر؟ چرا قضیه مسکوت ماند؟

وحید شمسایی اسطوره کشورمان است.وی با سعی وتلاش خود به رکورد آقای گلی جهان رسیده است اما متاسفانه کوردش مثل رکورد های جهانی کشورمان در سایر رشته از دست رفته است.ما در فکر دعوت از شمسایی برای حضور در بازی دوستانه دعوت کنیم اما معلوم نیست کی این بازی انجام شود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker