مصاحبه ها

شمس : استعدادهای فوتسال ایران در هیچ کجا یافت نمی شوند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران از بازی با ترکمنستان ، استعداهای فوتسال ایران و پاداش پرداخت شنده بازیکنان گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، حسین شمس یکی از مفاخر فوتسال ایران و سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در مصاحبه ای از بازی جانانه با ترکمنستان ، استعدادهای ناب فوتسال ایران و امید به پرداخت پاداش بازیکنان بعد از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا گفنگویی کرده است.

وی گفت : تمرینات تیم بسیار خوب و منظم برگزار شد و در فضایی کاملاً شاداب و دوستانه بازیکنان تمرین کردند.

نظر حسین شمس در مورد تقابل با ترکمنستان این بود که : حدود یک ماه پیش در کشور ترکمنستان حضور داشتم و از نزدیک شاهد تمرینات این تیم بودم. به بازیکنان کشورمان هم گفتم که ترکمنستان از تیم‌های بسیار خوب و قدرتمند است که با سرمربی کروات خود عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. آن‌ها صبح و بعدازظهر مشغول تمرین هستند و ما نباید آن‌ها را دست کم بگیریم. باید با قدرت کامل به مصاف این تیم برویم.

او با تعریف از استعداد های ناب فوتسال کشورمان افزود : قرقیزستان به مانند تیم ترکمنستان چندان قدرتمند نیست، اما آن‌ها در این چند سال اخیر به خاطر بازیکنان ایرانی که در این کشور بازی می‌کنند، مقداری سطح فوتسال شان پیشرفت کرده، اما همان طور که گفتم آن‌ها نمی‌توانند حریف سر سختی برای ما باشند، زیرا استعدادی که در فوتسالیست‌های ایرانی است در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

شگفتی بزرگ این دوره برای آقای شمس حذف عراق بود که وی گفت : بزرگترین شگفتی رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا تا الان مربوط به حذف تیم ملی عراق از گروه اول مسابقات است. عمان، امارات و عربستان از تیم‌هایی بودند که خود را در این رقابت‌ها بسیار قدرتمند نشان دادند و این موضوع نشان می‌دهد که امروزه فوتسال در همه جای دنیا پیشرفت کرده است.

او ادامه داد : ناظم الشریعه کار بسیار خوبی انجام داده که جوانان را به تیم ملی دعوت کرده است، زیرا آن‌ها در کنار بازیکنان با تجربه می‌توانند انگیزه بسیار بالایی پیدا کنند. ما چند ماه دیگر باید در جام ملت‌ها شرکت کنیم و عملکرد این بازیکنان جوان می‌تواند به ما در آن مسابقات کمک کند.

امیدوارم که فدراسیون فوتبال حمایت‌های لازم را از تیم ملی انجام دهد. همان طور که بار‌ها گفته ام حدود ۲ سالی است که پاداش بازیکنان پرداخت نشده است. امیدوارم که تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا این پاداش پرداخت شود تا ملی پوشان ما با انگیزه بالایی پا به رقابت‌های آسیایی بگذارند.

در آخر وی از علی صانعی و تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران گفت : انتخاب صانعی بسیار مناسب است او حدود ۳ سال در تیم ملی حضور داشت و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. او با روحیات بازیکنان جوان به خوبی آشنا است و می‌تواند در تیم ملی امید کمک کند. امیدوارم که او در کارش موفق و سربلند باشد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker