مصاحبه ها

شمس : برای این سمت،اختیارات لازم را می خواهم

حسین شمس در مصاحبه ای در مورد ریاست احتمالی خود بر کمیته فنی ،حق پخش تلویزیونی و تغییرات احتمالی گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران از انتخاب احتمالی خود برای کمیته فنی فوتسال ، حق پخش تلویزیونی و تغییرات بعد از حشور در سمت پیشنهادی گفت.

وی گفت : هنوز هیچ صحبتی با من درباره بازگشت به کمیته فوتسال نشده است و من هم به مانند شما این صحبت‌ها را در خبر‌ها خوانده ام که گویا قرار است ریاست کمیته فوتسال سمتی را به من بدهند که هنوز هیچ خبری نشده است.

در مورد سوال قبول کردن یا نکردن این سمت نیز افزود : همان طور که گفتم هنوز هیچ صحبتی به میان نیامده است. اما اگر بخواهند یک روزی از من در کمیته فنی فوتسال استفاده کنند باید اختیارات لازم این کمیته را به من بدهند و سعی خواهم کرد که حق پخش تلویزیونی را بگیرم تا بازی‌ها به صورت زنده پخش مستقیم شود. همچنین در  صورت حضور در کمیته فوتسال حامیان مالی خوبی را وارد فوتسال می کنم تا باشگاه‌ها رغبت داشته باشند در لیگ برتر تیمداری کنند.

و ادامه داد : قرار است تا دو هفته دیگر انتخابات سازمان لیگ فوتسال برگزار شود. من امیدوارم افردادی که ۱۵ سال است در این سازمان حضور دارند جای خودشان را به کسانی دهند که در این فوتسال زحمات بسیاری کشیده اند و به قول معروف موی خود را در این رشته سفید کردند.

صحبت هایی را شنیده ام که گویا قرار است دوباره سازمان لیگ به دست همین افراد فعلی بیفتد و شما بدانید اگر دوباره این افراد انتخاب شوند فوتسال ما سر جای خودش می‌ماند و هیچ پیشرفتی را شاهد نخواهیم بود.

در مورد نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال نیز بیان کرد : با توجه به این که ۸ تیم بالای جدول در رقابت‌های لیگ برتر به مرحله پلی آف صعود می‌کنند، پیش بینی می‌شود که رقابت‌ تیم ها با یکدیگر در نیم فصل دوم از جذابیت خاصی برخودار باشد.

همان طور که می‌دانید برخی از تیم‌های لیگ برتری در تعطیلات نیم فصل بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده اند. به عنوان مثال تیم مس سونگون، مصطفی طیبی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان را به خدمت گرفته است.همچنین تیم گیتی پسند اصفهان هم موفق شده علی اصغر حسن زاده را به خدمت بگیرد و تیم‌هایی هم چون سن ایچ ساوه و شهروند ساری هم هر کدام توانستند بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی را جذب کنند.

وی در پایان مصاحبه اظهار داشت : امیدوار هستم که بازی‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم از جذابین و هیجان بسیار بالایی برخودار باشد تا دوباره شاهد یک لیگ بسیار خوب و پویایی باشیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker