اخبار فوتسالمصاحبه ها

افضل : اخراج هر دو بازیکن درست بود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون از بازی تیمش مقابل تیم فوتسال حفاری اهواز گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون از بازی سوم تیمش مقابل تیم فوتسال حفاری اهواز در مرحله یک چهارم پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور گفت.

افضل اظهار داشت : اگر در بازی با تیم حفاری مردم همراه و یار ششم ما نبودند، قطعاً به مشکل بر می‌خوردیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی و مراحل آتی که بازی‌ها سخت‌تر و حریفان بهتر تر می‌شوند، از ما حمایت کنند تا بتوانیم برای سومین دوره متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده و جواب زحمات هواداران، باشگاه فوتسال  مس سونگون و مدیرعامل باشگاه را بدهیم.با توجه به اینکه زور حریف از نظر فنی به تیم ما نمی‌رسید، به بازیکنانمان گفته بودیم که آن‌ها به دنبال چنین کاری هستند. در این رابطه به بچه‌ها تذکر داده بودیم.

تیم فوتسال مس سونگون
افضل : اخراج هر دو بازیکن درست بود

وی ادامه داد : اعتقاد دارم که اخراج هر دو بازیکن درست بود. در این میان ما ضرر کردیم چون ملی حفاری چیزی را از دست نمی‌داد چرا که برد برای آن‌ها مهم بود اما باخت مقابل تیمی که می‌گفتند قهرمان فوتسال  آسیا است هم تفاوتی برای آن‌ها نداشت.فشار روی تیم ما خیلی زیاد بود. علی‌رغم اینکه در بیرون از زمین هم جو را خراب کرده بودند تا با این روش مقابل ما نتیجه بگیرند، توانستیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker