تیم های ملیمصاحبه ها

انتقاد سرمربی تیم ملی فوتسال از لیگ برتر

محمد ناظم الشریعه از شرایط لیگ برتر فوتسال کشور انتقاد کرد.

به گزارش فوتسال کمپ ، در گفتگویی که به تازگی منتشر شده است سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان انتقادهایی به وضعیت لیگ برتر کشور داشته است.

وی گفت : این دومین دوره است که قهرمان دوره گذشته هم باید در مرحله مقدماتی شرکت کند. در گروه ما قرقیزستان و ترکمنستان هستند. طبیعی بود باتوجه به اینکه تلاش کردیم بازیکنان جوان را از دل لیگ در بیاوریم، نزدیک به ۷۰ درصد تیم تغییر کرده است و ۸ نفر از ۱۴ بازیکن برای اولین بار در مسابقات رسمی حاضر می شوند. شرایط سخت است. با یک اردوی سه روزه در این تورنمنت حاضر شده ایم.

او ادامه داد : واقعیت این است که باید نگران باشیم. نگرانی ما از دل لیگ است و اتفاقاتی که برای ورزش و فوتسال می افتد. یکی از دلایلی که در روسیه آن اتفاق افتاد این بود که بازیکنان ما نزدیک به دو سال کنار هم نبودند. بیشتر بازیکنان ما در کشورهایی مثل چین و اندونزی بازی می کردند که سطح خوبی ندارد ولی بازیکنان مجبورند برای امرار معاش به آنجا بروند. این نگران کننده است. باید شرایط بازیکنان جوان هم متفاوت شود و بدنشان به بدن بازیکنان برزیلی، اروپایی و کشورهای آمریکای جنوبی بخورد.

کار سخت است بخصوص اینکه لیگ دارد پرفشار و به فاصله پنج روز یکبار برگزار می شود. این مشکلات را از ابتدای فصل داشتیم. متاسفانه تا قبل از توقف لیگ، فقط یک اردو داریم که خیلی عجیب است. این جای نگرانی دارد ولی سعی کردیم قبل از جام ملت ها ۲۰ روز فرجه بگیریم. این سخت است ولی متاسفانه لیگ ما بد انجام می شود

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker