دسته‌بندی نشده

تمجید آقای گل فوتبال جهان توسط آقای گل فوتسال جهان

وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و جهان در مصاحبه ای از علی دایی تمجید کرده است.

به گزارش فوتسال کمپ ، وحید شمسایی به تازگی مصاحبه ای انجام داده است که در این مصاحبه از شرایط خود گفت و از علی دایی تمجید کرد.

 به نظر می رسد خبری از بازشگت شما به تیم ملی فوتسال در راه است؟

نه، خبری نیست. اصلاً مگر باید خبری باشد؟

اما گفته شد که شما به تیم ملی بازی می گردید و رکورد خود را پس می گیرد.

به هیچ‌وجه. بحث خودم را رها کنید، چون نمی‌خواهم صحبتی انجام بدهم. واقعیتش دنبال این نیستم که بازی کنم و حتی حرفی در این رابطه بزنم. یک دوره‌ای ۴ تا ما زدیم، حالا یکی دیگر ۶ تا زده. اینها زیبایی ورزش را نشان می‌دهد و من هم دیگر علاقه‌ای به این حرف‌ها ندارم.

از گرفتن رکودتان تو سط یک برزیلی ناراحت نیستید؟

فالکائو چهار بار خداحافظی کرده اما دوباره او را به تیم ملی آورده‌اند. چرا؟ چون رکورد را بزند و به نام کشورش ثبت کند. البته این را هم بگویم که فالکائو بازیکن بزرگی است و قسمت این بوده که بهترین گلزن فوتسال در رده ملی شود.

یعنی رکورد به نام فالکائو بخورد؟

بله، فالکائو این رکورد را به نام خود ثبت کرد و دیگر نیازی نیست صحبتی در این باره انجام بدهیم.

مشابه چنین اتفاقی در فوتبال هم رخ داد ، جایی که کریس رونالدو به رکورد علی دایی نزدیک تر شده است.نظر شما چیست؟

نباید روزهای خوشی که علی دایی برای ما در رده ملی و باشگاهی رقم زده را فراموش کنیم و او را از یاد ببریم. دایی حتی مدتی در لیگ امارات،قطر و جام باشگاه‌های اروپا نیز درخشیده و نام ایران را سر زبان‌ها انداخته. او با گل‌های فراوان و زیبایی که به ثمر رساند، چندین و چند سال برای فوتبال ایران افتخار آفرید. دایی اسطوره‌ای است که باید تا ابد در یادها بماند چون او بی‌بدیل بود، جانشینی هم ندارد. این درست که رونالدو به تعداد گل‌های دایی نزدیک شده اما قرار نیست این رکورد شکسته شود. علی دایی بزرگ است و همیشه بزرگ می‌ماند. او جزو مفاخر ورزش ایران است و همیشه باید به او افتخار کنیم.

اما رونالدو با بازی ها دوستانه مقابل آندورا و اوکراین به این رکورد رسیده است؟

در فوتسال برای فالکائو مقابل جزایر سلیمان و کاستاریکا بازی گذاشتند تا به رکورد من برسد. اگر برای رونالدو هم چنین بازی‌هایی ترتیب بدهند می‌تواند از رکورد دایی بگذرد. قشنگی و جذابیت فوتبال هم به این اتفاق‌هاست.

حتما از حاشیه ها به وجود آمده برای علی دایی خبر دارید ، از انتقاد ها به وی تا به سخره گرفته شدن در برنامه زنده تلویزیونی؟

آنهایی که پشت تریبون می‌آیند و به راحتی صحبت می‌کنند، آیا خودشان مالدیو را از نزدیک دیده‌اند؟ آیا تا کنون پای‌شان را روی چمن ورزشگاه گذاشته‌اند؟ ضربان قلب و استرس را حس کرده‌اند؟ آیا آنها بلدند به همسایه خودشان گل بزنند که راجع به مالدیو صحبت می‌کنند؟ چرا مالدیو را می‌بینند اما عربستان، چلسی و میلان را نه؟

مشابه این رفتارها را در خارجی مشاهده کرده اید؟مثلا برزیلی ها با فالکائو

اصلاً چیزی هم برای مقایسه گذاشته‌اند؟ برزیلی‌ها برای رسیدن فالکائو به اهدافش او را روی چشم‌شان می‌گذارند. چند بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های درجه چندم برایش تدارک دیدند و پایش ایستادند. آن وقت ما بزرگان خودمان را می‌زنیم و از آنها انتقاد می‌کنیم. این زشت است، بی‌حرمتی است. اینها جز کینه‌ورزی و غرض چیز دیگری نیست. علی دایی اما با انتقاد آدم‌های کوچک، بزرگی‌اش را از دست نمی‌دهد.

نظرتان در مورد تمسخر بازشگت علی دایی به فوتبال و کنایه ( احتمالی ) آن به خودتان چیست؟

فقط این را بگویم که آنها جزو آدم‌هایی نیستند که قلب و روح‌شان برای موفقیت ورزش ایران می‌تپد. خیلی از آدم‌ها روزی، رزق و خرج‌شان از ایران تأمین می‌شود اما رو در روی بزرگان کشور می‌ایستند. همیشه می‌گویم خدا نکند آدم‌های کوچک روی صندلی‌های مهم بنشینند.

آیا رونالدو می تواند رکورد علی دایی را بشکند؟اگر این اتفاق افتاد چه؟

نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. رونالدو ۳۵ ساله شده اما هنوز در اوج قرار دارد. او در مصاحبه‌ای هم گفته دوست دارم همراه تیم ملی پرتغال بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم. او هرگز در مورد رکورد حرفی نزده و ما هم دوست نداریم این اتفاق بیفتد.

حتی اگر رونالدو رکورد را بشکند، دایی باز هم برای ما بزرگ و اسطوره باقی خواهد ماند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker