مصاحبه ها

سرمربی تیم ملی فوتسال: افضل اشتباه میکند

ناظم الشریعه از علیرضا عسگری ، بدنسازی تیم ملی و حضور جوانان گفت

به گزارش اخبار فوتسال سایت فوتسال کمپ ، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ، در مصاحبه ای جنجالی در خصوص مسائل فوتسال ایران صحبت کرده است.

وی گفت : سعی کردیم به جوانان فرصت بیشتری بدهیم تا بتوانند خود را اثبات کنند و همچنین تجربه ی بیشتری را به دست آورند.بهترین زمان برای این موضوع همین مسابقات فوتسال قهرمانی مقدماتی آسیا است. تنها مشکل ما زمان کم برای تمرینات بوده که سعی می کنیم این وضوع را رفع کنیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به اظهارات علی افضل سرمربی تیم مس سونگون افزود :کدام بدنسازی؟ افضل اشتباه می کند، مگر میشود در دو روز بدنسازی هم کرد. تمام اردو های ما یک الی دو روزه بوده و فقط زمان تمرین داشتیم. من به سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفتم هر بازیکنی را که نیاز داری نگه دار ، وی هم  2 بازیکن جوان خود را به نام های علیرضا عسگری و سالار آقاپور در اختیار تیم ملی قرار داد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد : نسبتا به سخنان مطرح شده پیرامون علیرضا عسگری نیز باید بگویم که وی از همان ابتدا حضور در اردو تیم ملی از ناحیه شکم دچار مشکل بود و من به وی اجازه خروج از اردو را دادم ، اما وی در اردو ماند.مصدومیت عسگری به تمرینات ما ربطی نداشته و خودش هم می تواند حقیقت این موضوع را بگوید.حتی من به او گفت به خاط بازی های سخت آتی که برای مس وجود دارد برود اما او قبول نکرد.

در پایان محمد ناظم الشریعه اظهار داشت : تیم ملی  در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در شهر ارومیه و بعد از آن در تورنمنت چهارجانبه ای در شهر مشهد مقدس با حضور 3 تیم اروپایی حضور خواهد داشت.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker