مصاحبه ها

سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان از برنامه هایش گفت.

سرمربی جدید تیم بانوان از برنامه برای تکرار قهرمانی آسیا صحبت کرد.

به گزارش فوتسال کمپ ،«شهناز یاری» روز جمعه اظهار داشت: در حال واکاوی دقیق و موشکافانه شرایط تیم و اردوها هستیم. ملی‌پوشان مدت زیادی را بدون سرمربی بوده‌اند، همه باید دست به دست هم داده و موفقیت مشترک را به بازیکنان و کادر فنی تزریق کنیم. مسیر دشوار و پر پیچ و خمی پیش‌رو خواهی داشت اما با این وضعیت هممی‌توانیم پیشرفت کرده و به موفقیت برسیم.

وی از کوتاهی زمان تا مسابقات قهرمانی آسیا گفت و  افزود: بنابراین بهترین برنامه‌ریزی را برای تیم در این مدت کرده ایم و به امید خدا قهرمانی را تکرار می کنیم. اکنون در حال آنالیز شرایط لیگ فوتسال زنان هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: ملی‌پوشان دارای  پتانسیل تکرار قهرمانی آسیا هستند اما به دلیل وجود مسابقات لیگ برتر تا اسفند ماه تمیرین ما غیر متمرکز بوده و هر 20 روز یکبار ملی پوشان گرد هم خواهند آمد. تمرین اصلی ما از فروردین آغاز می‌شود  و دیدارهای تدارکاتی خوبی را پیش رو داریم اما کمتر از هشت ماه زمان برای آماده کردن تیم باقی مانده است.کادر فنی تیم نیز نسبت به شرایط و بررسی ها حتما تغییر خواهد کرد.

یاری در خصوص جوان‌گرایی در تیم ملی فوتسال زنان، تاکید کرد: یکی از باورهای شروع جوانگرایی از باشگاه هاست. فصل گذشته به عنوان مربی نامی‌نو اصفهان ، بازیکن متولد 1380 در تیم داشتم که نیمکت‌نشین نبودند و در ترکیب تیم هم حضور داشتند، همانطور که چهار سال سکان تیم ملی فوتسال زنان را برعهده داشتم در آن زمان بازیکنان جوانی را به تیم تزریق کردم.

وی از نیاز به ورود جوانان گفت و ایدآور شد یادآور شد: آنان باید در کنار بازیکنان پخته به تجربه برسند. . برنامه ویژه‌ای برای این چنین بازیکنان در نظر گرفتم، آنان به جمع ملی‌پوشان اضافه می‌شوند اما در این اعزام همراه تیم نخواهند بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان در پایان تاکید کرد: در آینده نزدیک این بازیکنان جوان، تیم ملی را به قهرمانی خواهند رساند بنابراین نیاز به حمایت و ایجاد پشتوانه‌ داریم تا از استعدادهای آنان نیز بهره‌مند شویم. تمام تلاش ما این است که جایگزین‌های مناسبی برای این بازیکنان در نظر بگیریم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker