مصاحبه ها

شمس : کاری برای پیشرفت لیگ برتر فوتسال انجام نمی شود

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال از شرایط حال حاضر فوتسال گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال از تعداد بازیکن شاغل در لیگ ها خارجی ، صورت نگرفتن کاری برای پیشرفت لیگ برتر فوتسال و امید به انتخاب مو سفید کرده های فوتسال در سمت ها مربوطه گفت.

وی گفت : من به شما می‌گویم که تعداد بازیکنان ایرانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند از تعداد انگشتان دست فراتر رفته است به طوری که ما تا الان حدود ۱۱۲ بازیکن ایرانی داریم که در لیگ‌های خارج از کشور مشغول به بازی هستند. در لیگ هایی همچون آذربایجان، قرقیزستان، چین، اندونزی و حتی تیم‌های حوزه خلیج فارس از بازیکنان ایرانی بسیاری بهره می‌برند.

او علت این موضوع را به این خاطر دانست که : این هم به خاطر آن است که مسئولان سازمان لیگ فوتسال یک برنامه ریزی مناسب برای رقابت‌های لیگ برتر ندارند و گویا کسی به فکر فوتسال نیست. از پخش زنده مسابقات گرفته تا پرداخت پاداش‌های عقب افتاده بازیکنان که این مسائل باعث شده بازیکنان ما از ایران خارج شوند و به تیم‌های کشور‌های دیگر بپیوندند. وقتی بازیکن می‌بیند در کشورش هیچ اهمیتی به او داده نمی‌شود از کشور خارج می‌شود و سعی می‌کند برای تیم‌های دیگر کشور‌ها بازی کند، زیرا آن‌ها به بازیکنان ما بیشتر توجه دارند.

او علت دیده نشدن فوتسال بر عکس سال های قبل ، در سالهای اخیر را اینگونه بیان کرد : به خاطر آن بود که در آن سال‌ها فردی به اسم مهدی اربابی تمام تلاش خود را به کار می‌بست تا فوتسال را به همگان نشان دهد و همچنین حامیان مالی بسیاری در آن رقابت‌ها حضور داشتند و اکثر تیم‌ها رغبت می‌کردند که در آن جا حضور یابند؛ حتی یادم هست که مهدی اربابی مسئول برگزاری مسابقات به تیم‌های اول و دوم آن مسابقات یخچال و ماشین لباسشویی هدیه می‌داد، اما اکنون می‌بینیم که مسئولان سازمان لیگ فوتسال هیچ کاری برای پیشرفت لیگ انجام نمی‌دهند و به نظر من مسئولیت‌ها را بین خودشان تقسیم می‌کنند.

در پایان نیز افزود : قرار است تا ۲ هفته دیگر انتخابات سازمان لیگ فوتسال برگزار شود و من امیدوارم افرادی در آن انتخاب شوند که موی خود را در این رشته سفید کرده اند و به قول معروف افراد استخوان خرد کرده فوتسالی در این انتخابات شرکت کنند تا فوتسال ما بتواند دوباره به مانند گذشته جذاب و پویا به سمت جلو حرکت کند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker