مصاحبه ها

صانعی انتخاب مناسب است برای فوتسال ملی!

وحید شمسایی ، انتخاب صانعی برای تیم جوانان تصمیم کاملا درست و به جایی بوده است.

به گزارش  فوتسال کمپ، عضو سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال از انتخاب درست صانعی برای تیم جوانان تصمیم درست و به جایی بوده است. وی افزود: کمیته فنی به این جمع بندی رسید  که این نفرات را برگزیند. صانعی در کمیته استعدادیابی بوده و پست‌های مهمی مثل سرمربی تیم‌ملی، مربی تیم‌ملی، مدیر فنی و سرپرستی سابقه دارد و خودش هم از ملی پوشان سابق و سال‌ها در تیم‌های فعالیت مستمری را تجربه کرده است. یکی از اصول مربیگری صانعی، استعدادیابی است و به نظرم مناسب ترین جایگاه را برای وی در نظر گرفته اند. در مورد خانم یاری هم باید گفت زمانی که ما در کمیته فنی بودیم به عنوان سرمربی انتخاب شد اما خودشان نخواستند بیایند و داستان‌هایی به وجود آمد. الان من در کمیته فنی نیستم که بدانم چه اتفاقاتی در ادامه افتاد.

شمسایی در مورد اینکه یاری پس از انتخابش به عنوان سرمربی با رعدی به مشکلاتی برخورد کرد و به تیم ملی نیامد تاکید کرد: آن زمان این اتفاق افتاد که به نظرم اصلا جایز نبود و نباید این اتفاقات رخ می داد. الان هم احتمالا مشکلات رفع شده و مطمئنم هر کسی که انتخاب شود در راه موفقیت تیم فوتسال بانوان اقدامات خوبی را انجام خواهد داد.

عضو سابق کمیته فنی در مورد نظر بعضی از افراد مبنی بر محق بود محمدرضا حیدریان ( بازیکن سابق تیم ملی ) برای انتخاب به عنوان سرمربی اضافه کرد: بارها گفته‌ام که حیدریان اسطوره فوتسال کشورمان و بزرگ این رشته است و هیچ گاه سابقا درخشانش از یاد ها نخواهد رفت اما این انتخابی توسط کیمته فنی انجام شده و باید به آن احترام گذشت.

شمسایی در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در شهر ارومیه و سایر مسائل گفت:  ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی است و اوست که باید اهداف تیم را مشخص و برای ان برنامه ریزی کند. مدتی است که این بحث در والیبال به راه افتاده که چرا در همه تورنمنت‌ها با بازیکنان اصلی شرکت می‌کنیم تا هم مصدومیت و خستگی به بار بیاورد و هم میدان برای جوان‌ها نباشد. این داستان نباید در فوتسال تکرار شود.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker