قهرمانی فوتسال آسیا 2020

صحبت های مربیان در نشست خبری قبل از مسابقات

نظرات و صحبت ها مربیان تیم ها حاضر در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا اعلام شد.

به گزارش فوتسال کمپ ، مربیان تیم های ملی فوتسال ازبکستان ، تاجیکستان ، افغانستان و نپال از گروه A مسابقات و ایران ، قرقیزستان و ترکمنستان از گروه B مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در نشست خبری قبل از مسابقات حضور یافتند و نظرات خود را اعلام کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال نپال گفت: از تیم‌های حاضر در گروه می‌خواهم که ما را دست کم نگیرند چرا که تیمی متشکل از بازیکنان با تجربه و جوان را در اختیار داریم.

باخودیر احمدوف سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان نیز اظهار کرد: در گروه سختی قرار داریم و هر چهار تیم شانس صعود دارند اما تلاش می‌کنیم بعنوان تیم نخست صعود کنیم.

دژان ددویچ سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان از حضورش برای بار دوم در ایران گفت و اعلام کرد: باید در سه روز سه بازی انجام دهیم که این کار را برایمان سخت می‌کند من یک ماه پیش هدایت تاجیکستان را بر عهده گرفتم و به همین دلیل زمان‌کافی برای کسب آمادگی را نداشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ترکمنستان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های حاضر در این مسابقات گفت: از آنجایی که مرحله اصلی مسابقات در کشور ترکمنستان است فرصت خوبی داریم تا از تیم‌های مختلف شناخت پیدا کنیم. خوشحالم که با ایران که جز بهترین تیم‌های جهان است بازی خواهیم کرد. رقابت اصلی ما برای کسب عنوان دومی گروه با قرقیزستان خواهد بود. وی ادامه داد هدف اول ما این است که نسبت به سال‌های گذشته بازی بهتری را انجام دهیم و شانس خوبی داریم که در این مرحله به آمادگی کامل برسیم.

امیرژان مکانف سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان نیز گفت : با دو تیم قدرتمند هم‌گروهیم. تیم ایران تیم نخست آسیا و سوم جهان است و رویارویی با این تیم می‌تواند یک چالش بزرگ برای ما باشد. هدف ما این است که با تیم جوان شده‌مان بهتر از گذشته بازی کنیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker