تیم های ملی

ماندن یا رفتن در فوتسال بانوان؟!

مدیرفنی تیم ملی فوتسال بانوان در مورد انتخاب سرمربی برای این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتسال کمپ،مدت ها قبل بین علی رعدی مدیر فنی تیم ملی بانوان و شهناز یاری سرمربی تیم ملی قبل از انتخاب مجددش اختلافی بود که منجر به انصراف خانم یاری شد. اما حالا با وجود انتخاب مجدد خانم یاری برای این سمت باید دید شرایط بیم مدیر فنی و سرمربی به کجا خواهد رسید

در همین زمینه علی رعدی در گفتگویی اعلام کرد: در زمانی خاص کمیته فنی تیم ملی چندین گزینه برای هدایت تیم ملی در نظر داشت و بنده برای هر گزینه نظرات خود را داده ام.همچنین زمانی که تیم سرمربی نداشت بلاجبار به صورت موقت سرمربی هم بودم.

رعدی ادامه داد:هیچ مشکلی با خانم یاری و یا شخص دیگری ندارم ضمن اینکه من مدیر فنی هستم و جایگاههم ربطی به آمدن و یا انصراف ایشان نداشته است و وظایفمان جدا از هم است.مدیرفنی بیشتر نقشش در مدیریت و مشاوره دارد و من هم قرار نیست سرمربی تیم بانوان باشم.

مدیرفنی تیم ملی بانوان در مورد اینکه آیا در این تیم خواهد ماند یا نه تاکید کرد: از آخرین بازی با روسیه که داشتیم درخواست چندین مرحله اردو داشتم اما یا به دلیل لیگ یا مسائل مالی با برنامه ها مخالفت شد.حالا هم با آمدن خانم یاری امیدوارم شرایط تیم بانوان بهتر شود.با من صحبتی برای ماندن یا رفتن نشده و باید ببینیم کمیته فنی چه تصمیمی می گیرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker