فوتسال بانوانمصاحبه ها

ملی پوش فوتسال بانوان : مردان 5برابر ما دریافتی دارند

نسرین مقیمی عضو تیم ملی فوتسال بانوان در مصاحبه ای از شرایط فوتسال بانوان گفت.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، نسرین مقیمی ملی پوش فوتسال بانوان مصاحبه ای در مرو دشرایط فوتسال بانوان و چند برابری دستمزد آقایان نسبت به بانوان گفت.

وی اظهار داشت : مردان ملی‌پوش فوتسالیست به دلیل لژیونر بودن و برخی دلایل دیگر پنج برابر ما دستمزد دریافت می‌کنند.نابرابری در دستمزد ورزشکاران زن و مرد بی دلیل نمی‌تواند باشد. به ویژه در فوتسال که مردان زودتر از ما در این عرصه وارد شدند و تجربه قهرمانی بیشتری را در کارنامه خود دارند. به یقین پخش زنده تلویزیونی و جذب حامیان مالی به افزایش دستمزد آنان نیز کمک می‌کند.

مهم‌ترین اتفاقی که می‌تواند برای زنان ورزشکار رخ دهد، پخش زنده تلویزیونی است که با دیده شدن بازی‌ها، حامیان مالی جذب می‌شوند و این امر می‌تواند در از بین بردن نابرابری دستمزدها موثر باشد.

خانم مقیمی در پایان مصاحبه نیز گفت : مردان فوتسالیست پنج برابر زنان فوتسالیست دستمزد دریافت می‌کنند. این امر به دلیل لژیونر بودن بسیاری از آنان است اما شرایط در ورزش زنان متفاوت است و در نتیجه دستمزدهای ما نیز کم خواهد بود.باید همه برای پیشرفت ورزش زنان دست به دست هم دهند و امکانات را برای ما فراهم سازند.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker