مسابقات برندهای برتر کشور

نتایج هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور

هفته سوم این مسابقات با استراحت صدرنشینان دو گروه ( تا پایان هفته دوم ) ، مشخص نبودن دلیل عدم حضور یک تیم در میدان و ... برگزار شد.

به گزارش فوتسال کمپ ، هفته سوم مسابقات برندهای برتر کشور با استراحت صدرنشینان دو گروه ( تا پایان هفته دوم ) ، مشخص نبودن دلیل عدم حضور یک تیم در میدان،تقسیم امتیازات بین بانک ها و … برگزار شد.

شرکت EY صفر – شرکت آسان پرداخت شش

هفته سوم مسابقات برندهای برتر کشور - آسان پرداخت و EY
نتایج هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور

در حالی که قرار بود بازی اول این هفته بین دو تیم فوتسال بانک سامان و بانک دی از گروه اول مسابقات برگزار شود طبق هماهنگی ها صورت گرفته با مسئولان برگزاری مسابقات بازی اول و آخر هفته جابه جا شد و بازی اول بین دو شرکت EY و آسان پرداخت صورت گرفت.این بازی که پیش بینی می شد تکلیف تیم حذف شده از گروه دوم را مشخص می کند ( تقریبا هم که می توان گفت با پایان این مسابقه مشخص شده است و برعکس شده آن اما و اگرهای زیادی در پیش دارد. ) ، بازی حساسی بین تیم ها چهارم و پنچم گروه دوم ( تا پایان هفته دوم مسابقات ) بود با برتری تیم آسان پرداخت در مقابل بازی شجاعانه تیم EY به پایان رسید.

صنایع آموزشی روبوفا سه – شرکت ننو نوردیسک  صفر

(به علت عدم حضور تیم نوو نوردیسک در میدان ،این تیم 3 بر صفر بازنده اعلام شد)

هفته سوم مسابقات برندهای برتر کشور تیم صناعی آموزشی روبوفا در غیاب شرکت نوو نوردیسک
نتایج هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور

بازی دوم هفته برگزار نشد و نتیجه آن سه بر صفر به نفع روبوفا اعلام شد.اما باید دید عکس العمل مسئولان تیم روبوفا به چه شکل خواهد بود زیرا (با توجه به نتایج گذشته ) تیم روبوفا بعد از تساوی برابر ایراکام انگیزه ی زیادی برای این بازی داشت و می توانست ( بر طبق نتایج قبلی تیم نوو نوردیسک در دو هفته اول ) بردی با تعداد گل بالا به دست آورد و جایگاه خود را در جدول مستحکم کند.

باید دید هفته بعد تیم نوو نوردیسک مقابل تیم فوتسال بانک سامان حاضر می شود یا نه.اگر این تیم بازی بعد را در میدان مسابقات حاضر شود ( در صورت عدم تغییر نتیجه 3 بر 0 و یا تکرار بازی ) قطعا این تیم روبوفا است که در رده بندی هفته آخر و معین شدن تیم ها صعود کننده به مرحله بعد ضرر ( به دلیل تفاضل گل بالای تیم ها دیگر ) خواهد کرد.اگر هم تیم نوو نوردیسک هفته بعد نیز حاضر به برگزاری مسابقه نشود، قطعا بازی ها سایر تیم ها با این تیم بی اثر شده و این گروه چهار تیمی خواهد شد.

لازم به ذکر  است تیم فوتسال صنایع آموزشی روبوفا با وجود عدم حضور تیم رقیب باز هم در میدان حاضر شد ، و بعد از انجام تمرینات ماقبل بازی ، بازی دوستانه میان بازیکنان خود انجام دادند.

بانک پاسارگارد دو – تهیه و تولید مواد معدنی ایران یک 

هفته سوم مسابقات برندهای برتر کشور - بانک پاسارگارد و تهیه و تولیدئ مواد معدنی
نتایج هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور

بازی دوم ، گروه دوم این مسابقات را تیم بانک پاسارگارد برد تا بیشتر از پیش احتمال صدرنشینی خود را در این گروه افزایش دهد.همچنبن تهیه و تولید مواد معدنی ایران که احتمال می رفت بتواند سد راه تیم فوتسال بانک پاسارگارد شود از این مهم دور ماند تا بیشترین سعی خود را برای کسب رتبه دوم در این گروه به کار بگیرد.

بانک سامان یک – بانک دی یک

هفته سوم مسابقات برندهای برتر کشور - بانک دی و بانک سامان
نتایج هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور

حساس ترین بازی بین دو تیم بانک سامان و بانک دی ( تیم ها دوم و سوم گروه اول تا پایان هفته دوم ) برگزار شد.بیشترین پیش بینی ها بر صدر نشینی یکی از این دو تیم در این گروه دلالت دارد اما این دو تیم با تساوی برابر یکدیگر چشم خود را به بازی ها بعد (  در صورت کسب امتیاز برابر ) و کسب رتبه برتر براساس تفاضل گل ، بدوزند.

جدول گروه بندی  گروه اول مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور – پایان هفته سوم
جدول گروه اول مسابقات برندهای برتر کشور -پایان هفته سوم
نتایج هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور

با توجه به جدول گروه دوم نمی توان حدس زد کدام تمی در پایان دور گروهی در کدام رده ( اول تا چهارم ) قرار می گیرد.اما می توان حدس زد که تیم نوو نوردیسک ( با تمام شایستگی ها ) دیگر شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد.

لازم بذکر است ، که ممکن است مسئولان مسابقات در قبال عدم حضور تیم نوو نوردیسک در این  هفته ( هفته سوم ) مقابل حریف خود ، براساس فوانین تصمیماتی بگیرند که تغییراتی در جدول رده بندی ایجاد کند.

جدول گروه بندی  گروه دوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور – پایان هفته سوم
جدول گروه دوم مسابقات برندهای برتر کشور - پابان هفته سوم
نتایج هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور

در گروه دوم اما شرایط فرق می کند. در این گروه تیم فوتسال شرکت EY ( به نظر ) دیگر شانسی برای صعود ندارد و یا به سختی می توان صعود کند.همچنین باید منتظر هفته های بعد شد تا شرایط تیم ها در جدول ( بر اساس امتیازهایی که کسب می کنند ) پایدارتر شده و صعود کنندگان مشخص شوند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker