فوتسال بانوان

آرا کمیته انضباطی برای فوتسال بانوان

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف فوتسال بانوان صادر کرد.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، کمیته انضباطی آرا خود را برای برخی از مسابقات فوتسال بانوان به شرح زیر اعلام کرد :

1- دیدار تیم های نامی نو اصفهان و شهروند ساری از رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار و از سوی نیلوفر ابراهیمی- سرپرست تیم شهروند ساری تخلفاتی مبنی بر اعتراض و اهانت به تصمیم داوران که منجر به اخراجش شد و تکرار تخلف پس از اخراج، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( محرومیت در این رای قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قطعی است)
2-فائزه جعفرزاده- سرمربی تیم شهروند ساری پس از اتمام مسابقه اقدام به اعتراض و اهانت به داوران و مسئولین کرد که وی به دلیل تخلفش طبق ماده ۵۵ مقررات انضباطی به دو جلسه از همراهی خود محروم است و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند( محرومیت در این رای قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قطعی است)
3-مسابقه دو تیم دریژنو فرخ شهر و پالایش نفت آبادان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد که از سوی صابری- مربی تیم فرخ شهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد و تکرار تخلف بعد از اخراج رخ داد، وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( محرومیت در این رای قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قطعی است)
4-زینب آلبو علی- بازیکن تیم پالایش نفت آبادان نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی شدید با بازیکن تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.
هانیه علی مردانی – بازیکن تیم فرخ شهر به دلیل رفتار غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. این رای قطعی است.

فوتسال بانوان
آرا کمیته انضباطی برای فوتسال بانوان
تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker