مسابقات برندهای برتر کشور

برنامه هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور

هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور با استراحت دو تیم صدرنشین گروه ها پیگیری خواهد شد.

به گزارش فوتسال کمپ ، هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور با استراحت تیم ها صدرنشین هر دو گروه ، تقابل تیم فوتسال بانک ها و …. در سالن فوتسال مجموعه کشتیرانی ج.ا.ا پیگیری خواهد شد.

بازی اول

شرکت EY – شرکت آسان پرداخت / ساعت 18:00

در اولین بازی این هفته دو تیم فوتسال آخر گروه دوم به مصاف هم خواهند رفت.به این ترتیب تیم فوتسال آسان پرداخت که با تفاضل گل 5- در رده چهارم و تیم فوتسال شرکت EY با تفاضل گل 20- در رده پنجم جای دارد.این بازی برای تعیین تیمی که از صعود به مرحله بعد بازی می ماند، خیلی مهم است.

جدید هفته-سوم-بازی--شرکتEY-و-شرکت-آسان-پرداخت
برنامه هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور
بازی دوم

صنایع آموزشی روبوفا – شرکت نوو نوردیسک / ساعت 18:45

بازی دوم بین تیم فوتسال صنایع آموزشی روبوفا و  تیم فوتسال شرکت نوو نوردیسک خواهد بود.تیم فوتسال  صنایع آموزشی روبوفا که با تیم جوانان خود پا به میدان گذاشته و هفته قبل توانسته ( بر خلاف نظرات موجود ) از تیم ایراکام مساوی بگیرد در این بازی قطعا به بازی جسورانه خود ( مثل هفته های گذشته ) ادامه خواهد داد و برای گلزنی به میدان خواهد آمد.از طرفی تیم فوتسال نوو نوردیسک که هفته های قبل مغلوب حریفان خود شده است و در رده پنجم گروه اول قرار دارد ، برای جبران گذشته باید مقابل حریف خود پیروز شود.

بازی تیم فوتسال روبوفا و تیم فوتسال نوو نوردیسک
برنامه هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور

بازی سوم

بانک پاسارگارد – تهیه و تولید مواد معدنی / ساعت 19:45

مانند گروه اول، تیم ها رده دوم و سوم گروه دوم نیز به همان شکل هم دو هفته اول استراحت داشته اند ( هفته اول تیم فوتسال تهیه و تولید مواد معدنی و هفته دوم تیم فوتسال بانک پاسارگارد) و همچنین تنها با تفاضل گل در رده دوم و سوم قرار دارند ( تیم فوتسال پاسارگارد با تفاضل 12+ و تیم فوتسال تهیه و تولید مواد معدنی با تفاضل 3+ ).با این وجود این بازی یکی از حساس ترین بازی ها این گروه خواهد بود و نتیجه آن در رده بندی پایان مرحله گروهی مسابقات تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بازی تیم فوتسال بانک پاسارگارد و تیم فوتسال تهیه و تولید مواد معدنی
برنامه هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور
بازی چهارم

بانک سامان – بانک دی / ساعت 20:30

در آخرین بازی این هفته تیم ها فوتسال دوم و سوم گروه اول ( تا پایان هفته دوم) یعنی بانک دی و سامان به مصاف هم خواهند رفت.این دو تیم فوتسال که به نوبت هر کدام دو هفته قبل را استراحت داشته اند ( هفته اول بانک دی ، هفته دوم بانک سامان ) و با برد بازی ها قبل خود هم امتیاز هستند ، تنها به دلیل تفاضل گل میان جایگاهشان تفاوتی وجود دارد، بانک دی با تفاضل 14+ در رده دوم و بانک سامان با تفاضل 4+ در رده سوم قرار دارند.

جدید هفته-سوم-بازی-بانک-سامان--و-بانک-دی
برنامه هفته سوم مسابقات فوتسال برندهای برتر کشور
تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker