مصاحبه ها

افضل:عروجی دوپینگ نکرده،دارو مصرف کرده است

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون از مصرف دارو بازیکن خود زیر نظر پزشک گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون از عدم دوپینگ ابوالقاسم عروجی بازیکن خود و مصرف دارویش زیر نظر پزشک گفت.

وی اظهار داشت : عروجی یکی از بهترین بازیکنان ما در این فصل است و همچنین او یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان تیم ملی فوتسال است که در این چند سال زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است. عروجی این دارو را با اجازه پزشک استفاده کرده و هنوز رآی قطعی او صادر نشده است و به همین علت ما پرونده پزشکی او را به فیفا ارسال کرده ایم تا با آزمایشاتی که انجام می‌دهند رای قطعی را صادر کنند و من امیدوارم که مسئولان فیفا درخواست ما را مبنی بر بخشش او بپذیرند تا ما بتوانیم دوباره از عروجی در تیم استفاده کنیم.

ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم فوتسال مس
افضل:عروجی دوپینگ نکرده،دارو مصرف کرده است

افضل افزود : سهیمه جذب بازیکن در تیم ما به پایان رسیده و ما دیگر بازیکنی نمی‌توانیم به خدمت بگیریم و تنها یک سهیمه فیفا داریم که آن هم برای جام باشگاه‌های آسیا کنار گذاشته ایم و همان طور که گفتم امیدوارم که فیفا رای به کاهش محرومیت عروجی دهد تا ما بتوانیم این بازیکن با اخلاق و با استعداد را تا آخر فصل در اختیار داشته باشیم.

وی در مورد بازی پیش رو تیمش مقابل هایپر شاهین شهر نیز گفت : هایرشهر در این فصل از تیم‌های بسیار خوب لیگ است درست است که این تیم در این فصل مشکلات مالی زیادی دارد، اما با این وجود تا اینجای فصل موفق شدند نتایج خوبی را کسب کنند و بازی ما در برابر آن‌ها یک دیدار سخت و دشواری خواهد بود. همان طور که قبلاً هم گفتم هدف اصلی ما در این فصل رسیدن به مقام قهرمانی است و این هفته هم بازیکنان ما با تمام توان و قدرت خود به مصاف تیم هایپر شهر خواهند رفت.فرهاد فخیم را به علت اخراج در بازی گذشته برابر تیم فرش آرا چهارشنبه در اختیار نخواهیم داشت و به جزء فخیم تمامی بازیکنان سرحال و آماده این بازی هستند و امیدوارم که با یک بازی خوب و تماشایی بتوانیم سه امتیاز کامل بازی با هایپر را کسب کنیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker