اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

پلی آف لیگ برتر فوتسال؛یک بازی تمام،یک بازی ناتمام!

دیروز دوشنبه 30 دی 1398 دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

به گزارش فوتسال کمپ ، دیروز چهار دیدار فوتسالی در چارچوب دور برگشت مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال برگزار شد.در مسابقات دیروز بازی ساری ، نیمه تمام ماند ، بازی اصفهان ، صعود کننده خود را شناخت و 2 بازی هم به بازی سوم کشیده شد.

مس سونگون ورزقان – حفاری اهواز

مسی که دیدار رفت را واگذار کرده بود ، دیروز در خانه توانستند بازی را با نتیجه  هشت بر چهار بازی را ببرند تا همه چیز به بازی سوم موکول شود.

گیتی پسند اصفهان – سوهان محمدسیمای قم

اصفهانی ها که با جذب یک بازیکن برزیلی تمام توان خود را برای قهرمانی لیگ به کار گرفته است توانست با نتیجه ۵ بر ۲ سوهان محمد سیما قم را در دیدار دوم نیز با شکست پشت سر بگذارد و به عنوان اولین تیم به نیمه نهایی لیگ صعود کند.

لیگ برتر فوتسال ایران
پلی آف لیگ برتر فوتسال؛یک بازی تمام،یک بازی ناتمام!

فرش آرا مشهد – سن ایچ ساوه

در دیدار تیم های فوتسال فرش آرا و سن ایچ که در سالن شهید بهشتی برگزار شد میزبان توانست با برتری ۲ بر صفر کار صعود را به بازی آخر بکشاند.این بازی در مانند بازی دوم در مشهد برگزار خواهد شد.

شهروند ساری – ستارگان ورامین

تیم فوتسال شهروند ساری که در بازی رفت ۳ بر ۱ مغلوب شده بودند دیروز برای جبران به میدان رفتند و در نیمه نخست با بازی طوفانی ، سه بار دروازه حریف خود را باز کردند.در نیمه دوم هم شهروند ساری موفق به ثمر رساندن دو گل دیگر به دروازه ستارگان ورامین شد اما در ۱۲ دقیقه پایانی این رقابت تیم ورامین به دلیل اعتراض به داوری،پرتاب بطری و فحاشی تماشاگران میزبان حاضر به ادامه بازی نشد.با توجه به این نتیجه تیم صعود کننده از این مسابقه در بازی سوم که در ساری برگزار می شود ، مشخص خواهد شد.

گفتنی است بازی ها سوم ، به میزبانی تیم های میزبان در بازی دوم در تاریج چهارشنبه 2 بهمن برگزار خواهد شد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker