فوتسال بانوانمصاحبه ها

ایرانمنش:فدراسیون هیچ توجهی به فوتسال بانوان ندارد

سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال بانوان کویر مس از بی توجهی فدراسیون به لیگ برتر فوتسال بانوان و کیفیت آن ندارد.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، خانم سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال بانوان کویر مس از بی توجهی فدراسیون به لیگ برتر فوتسال بانوان و کیفیت آن گفت.

وی اظهار داشت : مشکل همیشگی لیگ ما داوران هستند که هیچ تلاشی برای بهبود کیفیت خود نمی‌کنند. یک مسئله آزار دهنده دیگر در لیگ این است که یکی ۲ بازیکن عملکرد غیر عادی در زمین بازی دارند و متاسفانه فدراسیون هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نمی‌دهد. من چندین سال حضور در لیگ را تجربه کردم و می‌دانم که کیفیت بازی بازیکنان متفاوت است، اما یکسری رفتار‌های غیر عادی در زمین بازی دیدم که هیچ توجیهی ندارند.

نمی‌دانم چرا باوجود اینکه تست دوپینک از بازیکنان لیگ گرفته شده، اما هنوز فدراسیون نتایج این تست را اعلام نکرده است. یکی از بازیکنان سایپا در بازی دیروز رفتاری غیر عادی در زمین بازی داشت و این مسئله به وضوح دیده می‌شد.

در پایان نیز افزود : ما در نیم فصل دوم هم با همین ترکیب قبلی کارمان را ادامه می‌دهیم، چون بازیکنان تیم ما بسته شده اند، امیدوارم اشتباهاتمان در مسابقات آتی کمتر شود و روند خوبی را پیش رو بگیریم. از لحاظ مالی هم شرایط تیم ما مطلوب است، اما باتوجه به اوضاع اقتصادی هیچ بعید نیست که تیمی در نیم فصل دوم انصراف دهد که من امیدوارم این اتفاق به هیچ وجه رخ ندهد.

فدراسیون بسیار نسبت به مسائل داوری بی تفاوت است و تنها دلش به این خوش است که لیگ برگزار می‌کند، اما هیچ توجهی به کیفیت کار ندارد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker