مسابقات و لیگمصاحبه ها

جابری:نتیجه 6 بر 0 به نفع تیم فوتسال مس سونگون!

سرپرست سازمان لیگ از بازی تیم های فوتسال شاهین کرمانشاه و مس سونگون گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، بازی تیم های فوتسال شاهین کرمانشاه و مس سونگون که در چارچوب هفته بیست و پنجم در سالن شهید پورشریفی تبریز با نتیجه 6 بر 0 در حال پیگیری بود اما در دقیقه 29 تیم شاهین کرمانشاه زمین را ترک کرد.پس از ترک زمین توسط بازیکنان تیم مهمان، مسئولان برگزاری مسابقه و مسئولان باشگاه مس سونگون با حضور در کنار نیمکت شاهین، از اعضای این تیم درخواست کردند تا با بازگشت به زمین، بازی را ادامه دهند. اما آن‌ها اعلام کردند که قصد ادامه بازی را ندارند تا داور این دیدار پس از ۱۵ دقیقه توقف، سوت پایان بازی را به صدا در آورد.اکنون آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در مورد این موضوع صحبت هایی کرده است.

وی اظهار داشت : دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و شاهین کرمانشاه از سری بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در زمان مقرر آغاز شد. با توجه به حساسیت‌های موجود، نیمه دوم را هم در ۴ شهر تبریز، بندرعباس، ساوه و اهواز به صورت همزمان آغاز کردیم.برای اینکه حقی از تیم‌ها ضایع نشود، بین دو نیمه حدود ۲۷ دقیقه به دو تیم استراحت دادیم تا نیمه دوم این بازی همزمان با ۳ شهر دیگر آغاز شود. در همین راستا برای این ۴ بازی از نمایندگان باتجربه‌مان استفاده کرده بودیم. در فاصله ۱۱ دقیقه مانده به پایان این دیدار و پس از گل ششم مس سونگون، کادر فنی تیم فوتسال شاهین تصمیم گرفتند که بازی را ادامه ندهند.

جابری ادامه داد : قانون می‌گوید وقتی تیمی در زمین حاضر نشد، داور می‌تواند بلافاصله بازی را قطع کند اما ما فراتر از قانون عمل کرده و طبق هماهنگی که بین آقای هنروری، نماینده محترم فدراسیون در این بازی و بنده صورت گرفت، ۱۵ دقیقه زمان در اختیار تیم شاهین قرار دادیم اما آن‌ها به زمین نیامدند.داوران این دیدار گزارش خود را ارائه می‌کنند و ما آن را برای کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم تا این کمیته رأی خود را صادر نماید.

وی در خصوص شرایط تیم فوتسال شاهین کرمانشاه نیز گفت : هنگام ترک زمین توسط تیم شاهین، ۱۱ دقیقه از زمان بازی‌ها باقی مانده و دیدار آذرخش به پایان نرسیده بود. اما به هر حال این تصمیمی بود که تیم شاهین اتخاذ کرد. قطعاً کمیته انضباطی در این رابطه ورود کرده و رأی خود را صادر خواهد کرد.

در پایان آرش جابری از محرومیت های ( احتمالی ) و نتیجه بازی نیز گفت :  ایشان بازرس مجمع عمومی سازمان لیگ فوتسال هستند و نمی‌توانند ما را محروم کنند. محرومیت باید دلیلی داشته باشد. ما طبق قانون وظایفمان را انجام داده‌ایم. بنده هم به عنوان سرپرست سازمان لیگ، مقابل جامعه فوتسال کشور، ریاست فدراسیون، هیئت‌رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ پاسخگو هستم.با توجه به قوانین کمیته انضباطی و نتیجه دیدار در زمان ترک زمین توسط شاهین کرمانشاه، نتیجه این بازی ۶ بر صفر به نفع مس سونگون ورزقان خواهد بود.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker