مسابقات و لیگمصاحبه ها

حجت:بازیکنان حریف از ما باتجربه تر بودند و پیروز شدند.

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان از بازی و باخت تیمش مقابل هایپر شاهین شهر گفت

به گزارش فوتسال کمپ ، محمد حجت سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان بعد از باخت تیمش مقابل تیم فوتسال هایپر شاهین شهر در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران در مصاحبه ای از این بازی گفت.

وی گفت : بازی سنگینی بود چرا که ۲ تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی بودند اما ناراحتم که نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم و شرمنده هوادارانمان شدیم.

بعد از شکست‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم لذا بچه‌های ما هم قسم شدند تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم اما این مهم صورت نگرفت.ما چندین بار از حریف پیش افتادیم اما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم، حریف از ما باتجربه‌تر بود و پیروز میدان شد.

حجت اظهار داشت : تیم ما به لحاظ مالی مشکلات بسیاری دارد و زمین تا آسمان با تیم‌های دیگر تفاوت دارد. بسیاری از تیم‌ها در نیم فصل تقویت شدند اما، ما به دلیل نبود بودجه مناسب نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.در نیم‌فصل رقابت‌ها سه بازیکن تاثیرگذار و باتجربه خود را از دست دادیم و تنها یک بازیکن به خدمت گرفتیم که این امر باعث فشار بیشتری به بازیکنان می شود. از مسوولان انتظار داریم که ما را حمایت کنند تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

او در پایان گفت و گو از حضور تنها 2 بازیکن غیر بومی در تیم گفت و بیان کرد : ما تنها ۲ بازیکن از شهرستان‌های همجوار جذب کردیم و بقیه بازیکنان تیم، بهبهانی هستند همچنین در این فصل چند بازیکن متولد ۸۰ در اختیار داریم که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌روند.

هدف اول ما این است که تیم را در لیگ نگه داریم و در مرحله بعد بتوانیم جزء هشت تیم  اول رقابت‌ها به مرحله حذفی صعود کنیم. برای برگزاری مسابقات نیاز به یک سالن بزرگ‌تر داریم تا هواداران از دیدن بازی‌های ما محروم نشوند.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker