مصاحبه ها

حسن زاده: تیم های فوتسال آسیایی در حال پیشرفت هستند.

از کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مصاحبه جدیدی منتشر شده است.

به گزارش فوتسال کمپ ، علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مصاحبه ای از پیشرفت تیم های فوتسال در آسیا ، قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند و موارد دیگری صحبت کرد.

وی گفت : شرایط تیم ملی بسیار خوب است به خاظر فشردگی مسابقات لیگ برتر مجبور هستیم تمرینات تیم ملی را با فشردگی بالایی برگزار کنیم. در اردوی اخیری که دیروز به پایان رسید، تمرینات با حضور بازیکنان جوان و با تجربه برگزار شد و خدا را شکر اردوی بسیار خوبی بود و در این مدت با تمریناتی که انجام دادیم خود را آماده شرکت رد مسابقات چهار جانبه مشهد کردیم.

وی در مورد تورنمنت مشهد و جام ملتهای آسیا نیز گفت : بازی با ۳ تیم اسلواکی، اوکراین و بلاروس بسیار می‌تواند به ما تا قبل از مسابقات جام ملت‌ها آسیا کمک کند. هر ۳ کشور از تیم‌های خوب دنیا هستند و در سطح بسیار بالایی فوتسال بازی می‌کنند و به نظر من بازی با این تیم‌ها می‌تواند به ما در جام ملت‌ها بسیار کمک کند.

به نظر من از الان نمی‌توان پیش بینی کرد که چه تیمی قهرمان می‌شود درست است که ما در دوره قبل مسابقات موفق شدیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم، اما در این چند سال اخیر تیم‌های آسیایی پیشرفت خیلی خوبی در فوتسال داشته اند و حتی تیم‌هایی که فکرش را هم نمی‌کردید دیدید که در رقابت‌های مقدماتی آسیا بسیار خوش درخشیدند.

تیم‌های آسیایی از امکانات بسیار خوبی برخودارند و روز به روز در حال پیشرفت کردن هستند و همچنین رقبای سنتی ما مثل ژاپن، تایلند، ازبکستان و ویتنام هم که در حال پیشرفت فوتسالشان هستند. به طوری که همه این تیم‌ها می‌خواهند جلوی ما بهترین عملکرد خود را نشان دهند و این کار ما را امسال در جام ملت‌های بسیار سخت می‌کند، زیرا ۵ تیم اول آن به جام جهانی صعود می‌کنند.

در پایان از تیم گیتی پسند نیز گفت : همان طور که می‌دانید قرارداد من با شنزن چیین تا پایان مسابقات جام باشگاه‌های جهان بود و پس از پایان یافتن این قرارداد با جنتی مدیرعامل تیم گیتی پسند صحبت‌هایی را انجام دادم و با توجه به این که من ۲ سال در گیتی پسند بازی کرده بودم و با شرایط این تیم آشنایی کافی را داشتم، تصمیم گرفتم نیم فصل دوم را برای این تیم اصفهانی بازی کنم. قرارداد من با گیتی پسند تا پایان فصل است.

خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و در کنار دوستانم حضور دارم و تمامی بازیکنان با یکدیگر یکدل هستند تا بتوانیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم و امیدوارم که با این تیم روز‌های خوبی را داشته باشم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker