اخبار فوتسالمسابقات و لیگ

امروز پایان راه لیگ برتر فوتسال؛البته برای 3 تیم!

امروز تکلیف صعود 3 تیم به مرحله بعد پلی آف لیگ برتر فوتسال مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتسال کمپ ، بعد از اینکه روز دوشنبه 30 دی 1398 ، تنها صعود تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به مرحله بعدی پلی آف لیگ برتر فوتسال با برد مقابل تیم فوتسال محمد سیمای قم مشخص شد و در 3 بازی دیگر امروز 2 بهمن 1398 تکلیف تیم صعود کننده مشخص می شود.گفتنی است که این بازی ها در شهر میزبان بازی دوم برگزار خواهد شد.

ستارگان ورامین – شهروند ساری

در حالی که هر دو بازی رفت و برگشت این دو تیم در ورامین و ساری حاشیه های فراوانی داشت تا حدی که آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال از شرایط برگزاری بازی و اتفاقات قبل از آن ابراز نگرانی کرد و همچنین بازیشان که در ساری نیمه تمام ماند تا رقابتشان به بازی سوم بکشد ، بازی که باید صعود یکی از این دو تیم را به مرحله بعد مشخص کند.

پلی آف لیگ برتر فوتسال
امروز پایان راه لیگ برتر فوتسال؛البته برای 3 تیم!
فرش آرا مشهد – سن ایچ ساوه

شاگردان جواد اصغری مقدم که در ساوه توانستند حریف مشهدی خود را شکست دهند ، در مشهد به این تیم باختند تا بازی سوم صعود کننده را مشخص کند.حالا باید دید امتیاز میزبانی تیم فوتسال فرش آرا را به مرحله  بعد خواهد فرستاد یا این تیم فوتسال سن ایچ ساوه هست که با توجه به این شرایط حریف خود را درخانه مغلوب خواهد کرد.

مس سونگون  – حفاری اهواز

بازیکنان تیم فوتسال مس که در اهواز در ضربات پنالتی به حریف اهوازی خود باختند در خانه این تیم را شکست دادند تا اهوازی ها را در خانه شان نگه دارند و امروز تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کنند.

گفتنی است مرحله بعد پلی آف لیگ برتر فوتسال بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال کشورمان از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی فوتسال (18 اسفند به بعد ) برگزار خواهد شد.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker