مسابقات و لیگمصاحبه ها

حسن زاده : هدف اولیه ما حضور در پلی آف است

محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال محمد سیمای قم از بازی مقابل شاهین کرمانشاه ، غیبیت بازیکنان و سایر موارد گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال محمد سیمای قم از بازی مقابل شاهین کرمانشاه ، غیبیت بازیکنان و حمایت مسئولین فوتسال استان گفت.

وی بیان کرد : همان طور که می‌دانید تیم شاهین کرمانشاه یکی از تیم‌های خوب این فصل از رقابت‌ها است آن‌ها به دلیل تغییراتی که این فصل در تیم خود به وجود آوردند می‌توانند بازی را برای هر تیمی سخت کنند و به همین دلیل بازی فردا ما با این تیم بسیار دشوار خواهد بود و امیدوارم که با حضور بازیکنان جوانمان بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره غایبان تیمش در بازی هفته شانزدهم بیان داشت: ما امروز در این بازی ۷ نفر از بازیکنان اصلی خود را به علت مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. محمد بیضایی نژاد که در نیم فصل اول از جمع ما جدا شد و به تیم ارژن شیراز پیوست و بعد از آن مهدی فتحی را به دلیل پارگی رباط صلیبی تا آخر فصل در اختیار نخواهیم داشت و همچنین علی فیاضی و مهدی حسن زاده هم به خاطر مصدومیت نمی‌توانند فردا بازی کنند و سعید قاسمی و ناصر اطمینان هم به علت محرومیت ما را نمی‌توانند در برابر شاهین کرمانشاه همراهی کنند.

او افزود: نبود هر کدام از این بازیکنان می‌تواند به تیم ضربه بزند و هر تیمی که بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشته باشد نمی‌تواند بهترین عملکرد خود را نشان دهد و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم، اما همان طور که می‌دانید با حضور بازیکنان جوان به مصاف تیم شاهین کرمانشاه خواهیم رفت. جوانان ما در این مدت توانستند به خوبی در تیم کار کنند و من کاملا از شرایط تمامی بازیکنان جوانمان رضایت دارم.

با تمام مشکلاتی که تیم ما در ابتدای فصل داشت و به علت کمبود منابع مالی نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم، اما همان طور که گفتم به دلیل همین مشکلات ما از تیم امیدمان چند بازیکن را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم و آن‌ها در این مدت موفق شدند جواب اعتماد را بدهند.

وی اظهار داشت: من امیدوارم که مسئولان استانی قم و همچنین اعضای هیئت مدیره باشگاه بیشتر هوای تیم را داشته باشند تا این تیم بتواند در پایان فصل بهترین نتیجه را کسب کند. امیدوارم مسئولان استان قم و همچنین هیئت فوتبال این استان هم بیشتر به این تیم توجه داشته باشند تا در لیگ برتر بتوانیم بهترین عنوان را کسب کنیم.

وفایی تازه به جمع تیم ما پیوسته است و کمی از لحاظ بدنی دچار افت شده است که این هم با چند جلسه تمرین درست می‌شود و به شما قول می‌دهم که آن بازیکنی خواهد شد که تماشاگران و هواداران قمی از او انتظار دارند و یک بخش دیگر هم از لحاظ فنی است. چون علیرضا وفایی تازه به تیم ما اضافه شده است، کمی با بازیکنان تیم ناهماهنگ است، اما خدا را شکر رفته رفته بهتر شده و ما می‌توانیم از او در بازی‌ها استفاده کنیم.

همان طور که می‌دانید هدف اول ما حضور در مرحله پلی آف است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که در پایان فصل در جمع ۸ تیم صعود کرده به مرحله پلی آف باشیم. درست است که الان ما در جایگاه چهارم جدول قرار داریم، اما حفط این جایگاه از کسب آن سخت‌تر است.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker