مسابقات و لیگمصاحبه ها

داورزنی : شاگردانم با بدشانسی به تیم فوتسال مس باختند

سرمربی تیم فوتسال ستارگان دشت ورامین از بازی هفته پانزدهم مقابل تیم فوتسال مس سونگون گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، سرمربی تیم فوتسال ستارگان دشت ورامین پس از باخت مقابل تیم فوتسال مس سونگون در هفته پانزدهم مصاحبه ای به شرح زیر داشته است.

وی گفت : ستارگان ورامین به‌اندازه بضاعتی که داشت توانست در مقابل مس سونگون فوق‌العاده بازی کند، منتها با یک سری بدشانسی‌ها مواجه شدیم که در کل بازی خوبی بود.اید به بازیکنان هر دو تیم ستارگان ورامین و مس سونگون ورزقان تبریک گفت چون واقعاً بازی بسیار خوبی را انجام دادند.کل بازی به لحاظ فنی بسیار بالابود و هر دو تیم با برنامه بودند و برای اینکه لحظه‌به‌لحظه بازی را به نمایش بکشند تدبیر لازم صورت گرفته بود.

تیم ستارگان دشت ورامین حق و الانصاف خیلی بازی خوبی کرد و هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند و جا دارد از بازیکنان خودم که نهایت سعی و تلاش خودشان را به کاربردند تشکر کنم.به‌هرحال بازی است، شیرینی، لذت و هیجان بازی به این است که هر دو تیم بازی خوبی کنند و تا تماشاگران و هواداران از بازی‌شان لذت ببرند.

او در پایان مصاحبه نیز افزود : ما پیش‌بینی چنین بازی را نمی‌کردیم و تیمی مثل  مس سونگون خود را برای قهرمانی باشگاه‌های آسیا و جهان بسته است و از بازیکنان بسیار خوبی هم برخوردار بود و ستارگان ورامین به‌اندازه بضاعتی که داشت توانست فوق‌العاده بازی کند منتها با یک سری بدشانسی‌ها مواجه شدیم که در کل بازی خوبی بود.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker