مصاحبه ها

ناظم‌الشریعه:برای هماهنگی زمان بیشتری نیاز است

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: اسلواکی تیمی قوی از نظر فیزیکی و تاکتیک‌پذیر نشان داد.

به گزارش فوتسال کمپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، محمد ناظم‌الشریعه پس از پایان بازی برابر اسلواکی در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به اینکه در این تورنمنت تیم‌های برتر اروپا حضور دارند، محک خیلی خوبی برای تیم ما بشمار می‌رود. نباید فراموش کرد که پس از مدت‌ها با حضور همه بازیکنان به دو جلسه تمرین پرداختیم و نگاهی که به این تورنمنت داریم هم صرفا بررسی وضعیت بازیکنان است.

وی‌ ادامه داد: اسلواکی تیم فیزیکی است و شرایط بدنی خیلی خوب دارد. تاکتیک پذیرند و از طرفی هم ما به مراتب تکنیکی‌تر هستیم. بازیکنان نیاز به زمان دارند تا بتوانیم به هارمونی خوبی برسیم. معمولا در اینگونه تورنمنت‌ها با گذشت هر دقیقه از بازی، بازیکنان به هماهنگی بیشتری می‌رسند. مطمئنا در بخش‌های مختلف و همینطور بخش دفاعی به هماهنگی بیشتری نیاز داریم.

بازی تیم های ملی فوتسال ایران و اسلوواکی
ناظم‌الشریعه:برای هماهنگی زمان بیشتری نیاز است

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: همانطور که پیش از تورنمنت هم گفته بودم نتیجه‌گیری‌ در این تورنمنت در الویت اصلی ما قرار ندارد و بیشتر به دنبال بازی دادن به بازیکنان دعوت شده هستیم و می‌خواهیم بازیکنان را در شرایط سخت مقابل تیم‌های فیزیک‌ی مانند اسلواکی، بلاروس و حتی روسیه ببینیم و روی بخش مهم فیتنس هم تمرکز کنیم.

ناظم‌الشریعه در پایان تصریح کرد: تیمی که پنج گل می‌خورد واضح‌ است که شرایط دفاعی خوبی نداشته، اما باید زمان بیشتری داشته باشیم که در ۲۰ روز اردویی که در پیش داریم باید روی این بخش هم تمرکز کنیم، در واقع نسبت به دو جلسه تمرین که داشتیم باید تیم را قضاوت کرد.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker