فوتسال بانوانمصاحبه ها

ناظمی : رقابت با داوران اروپایی سخت است.

داور زن مطرح فوتسال ایران اعتقاد دارد که در ایران استعدادهای داوری زیادی وجود دارد که باید توجه بیشتری به آن‌ها شود.

به گزارش اخبار فوتسال بانوان فوتسال کمپ ، گلاره ناظمی بانو داور ، مطرح فوتسال بانوان ایران ، از قرار گرفتن نامش در بین 10 داور برتر 1029 فوتسال جهان و مسائل دیگر گفت.

وی اظهار داشت : من این افتخار را در سال گذشته هم داشتم که در بین ده داور برتر نامزد شوم، اما واقعیت آن است که رقابت با داوران اروپایی بسیار است. همان‌طور که من در سال گذشته هم در این رنکینگ به‌عنوان چهارمین داور برتر انتخاب شدم.البته امسال اینکه بازهم در بین ده داور برتر جهان قرارگرفته‌ام برایم افتخار بزرگی محسوب می‌شود. اما همان‌طور که گفتم فکرمی کنم رقبای سرسختی از اروپا مخصوصاً از کشورهای ایتالیا و اسپانیا داشته باشم.

گلاره ناظمی در ادامه افزود : من از سال ۲۰۱۰ داوری خود را با قضاوت در رشته فوتبال آغاز کردم و پس از آن در ۲۰۱۴ در لیست بین المللی فوتسال قرار گرفتم و از آن سال قضاوت بین المللی فوتسال را ادامه دادم.»همچنین امیدوارم که این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و مطمئن باشید برای تحقق این امر هر چه در توان دارم تلاش خواهم کرد.

گلاره ناظمی
ناظمی : رقابت با داوران اروپایی سخت است.

وی در مورد زمان پایان قضاوتش گفت : من ۳۵ ساله هستم و معمولاً نمی‌توان سن خاصی را برای پایان دوران قضاوت در فوتسال عنوان کرد، ولی تا زمانی که بتوانید از پس تست های آمادگی جسمانی بربیایید مانعی ندارد. اما با توجه به این‌که محدودیت‌هایی برای ورود به لیست بین المللی وجود دارد من ترجیح می‌دهم فرصت را به داوران جوان بدهم تا آن‌ها نیز این فرصت را داشته باشند، چراکه ما درواقع استعدادهای بسیار زیادی داریم و شایسته این هستیم که تعداد داوران در لیست بین المللی از ۳ نفر افزایش پیدا کند و به همین دلیل زمانی که فکر کنم با نبودنم جایی برای داوران جوانمان ایجاد می‌کنم حتماً این کار را خواهم کرد.

خانم ناظمی در پایان اضافه کرد : خب به‌هرحال بزرگ‌ترین آرزوی هر دارو قضاوت در دیدارهای جهانی است. در وهله اول آرزو می‌کنم مسابقات جام جهانی فوتسال راه‌اندازی شود که هم تیم ملی فوتسال ما شانس حضور در این رقابت‌های را پیدا کند و خودم هم بتوانم در این مسابقات قضاوت کنم.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker