مصاحبه ها

شمسایی : امیدوارم بازی با آرزانتین لغو نشود

وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد حواشی اخیر فوتسال ملی صحبت هایی کرده است

به گزارش فوتسال کمپ ، کاپیتان سابق تیم ملی بیان کرد: بازی کردن با تیم‌های اروپایی برای تیم ملی‌ مفید است و اشکالی ندارد در تورنمنت مشهد دوبازی با اسلواکی یا بلاروس برگزار کنیم .

وی گفت : چهار ماه دیگر تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی و مقدماتی جام‌جهانی فرصت نداریم و باید در این مدت از زمان مفیدترین استفاده را ببریم و تحت هر شرایطی امکانات مورد نیاز را برای تیم ملی‌ کشورمان فراهم کنیم. بعضی مواقع یکسری مسائل دست ما است و یکسری دیگر از دستمان خارج است مثلا اگر اوکراین انصراف داد از دست ما خارج بود، به این دلیل که این تیم در اروپا  بازی می‌کند و به خاطر اینکه شاید با تیم‌های اسلواکی و بلاروس در اروپا برخورد کند، صلاح دید که از حضور در تورنمنت مشهد انصراف دهد و یا کویت هم به دلیل شرایط خاص حاضر نشد به ایران سفر کند. اما کمیته فوتسال و کمیته فنی نباید دست روی دست بگذارند حالا که آنها انصراف دادند تیم دیگری را جایگزین می‌‌کردند.

بازی فوتسال
شمسایی : امیدوارم بازی با آرزانتین لغو نشود

شمسایی اظهار داشت : می‌دانم آوردن یک تیم در کشور دیگر آن هم با توجه به اینکه فیفا دی آن کشورها پر شده بسیار سخت است اما کمیته فوتسال و کمیته فنی باید نهایت تلاش خود را انجام دهند. در تورنمنت مشهد دو تیم خوب اسلواکی و بلاروس حضور دارند و بازی کردن با تیم‌های اروپایی برای تیم ملی‌ مفید است و معتقدم از هر لحظه‌ای که داریم باید نهایت استفاده  را ببریم و اشکالی هم ندارد که دو بازی با اسلواکی یا بلاروس برگزار کنیم.وقتی که برزیل ما را دعوت می‌کند و تمام مقدمات حضورمان  را در این کشور  آماده می‌کند، حضور پیدا نمی‌کنیم و در این موقعیت هم باید تیم‌هایی همچون اوکراین،‌کویت با ما اینگونه برخورد کنند. امیدوارم بازی با آرژانتین که قرار است در فروردین سال آینده برگزار شود، لغو نشود. آرژانتین بازیکنان خوبی دارد و مطمئن هستم  بازی کردن با این تیم محک خوبی برای تیم ملی است. همه ما سربلندی تیم ملی کشورمان را خواستاریم و امیدواریم همچون گذشته از عنوان قهرمانی خود در جام ملت‌ها دفاع کنیم. با توجه به اینکه  در دوره قبلی جام جهانی توانستیم سوم دنیا شویم توقع از این تیم بسیار بالاست.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker