مصاحبه ها

شمس : با وعده های مالی بازیکنان را جذب می کنند.

حسین شمس در مصاحبه ای از جذب رفتن بازیکنان به تیم کشورهای دیگر می گویند.

به گزارش فوتسال کمپ ، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و عضو جدید کمیته فوتسال به تازگی گفت گویی حول محور بازیکنان فوتسال انجام داده است.

وی اظهار کرد : رفتن بازیکنان به خارج به دلیل شرایط اقتصادی لیگ نگران کننده است و باید هیأت ریسه سازمان لیگ به دنبال جذب اسپانسر و پخش مستقیم بازی‌ها باشد.این موضوع برای فوتسال ما نگران‌کننده است تا زمانی که لیگ جذابی نداشته باشیم هر روز باید منتظر این گونه اخبار باشیم. متأسفانه بازیکنانی که در کشور با هزینه‌های هنگفت باشگاه‌ها و… پرورش یافته‌اند به خاطر شرایط و وضعیت اقتصادی لیگ فوتسال یکی پس از دیگری در حال ترک ایران هستند و این خبر خوبی برای ما نیست. کشور ما از نظر شرایط نیروی انسانی بسیار غنی و خوب است و  کشورهای دیگری که نیروی انسانی ندارند به شدت به دنبال جذب بازیکنان ایرانی هستند و با دادن وعدهای مالی خوب و اقامت آن کشورها بازیکنان ما را به راحتی جذب می‌کنند.

شمس ادامه داد : همه باید دست به دست هم بدهیم، به خصوص هیأت رئیسه جدید سازمان لیگ باید شرایط را با آوردن پخش تلویزیونی و جذب اسپانسرها مهیا کنند تا دیگر بازیکنان تصمیم به ترک از ایران نگیرند. هیأت رئیسه جدید سازمان لیگ باید بیشتر وقت بگذارد و به دنبال حل مشکلات اقتصادی باشگاه‌ها همان‌طور که گفتم باشد.موضوع مهم دیگری که وجود دارد این است که باشگاه‌ها هم یاد گرفته‌اند پول بازیکنان را به طور کامل پرداخت نکنند و از کل قرارداد، ۲۰ درصد آن را پرداخت و ۸۰ درصد باقیمانده را بازیکن باید با شکایت از کمیته وضعیت و کمیته انضباطی پیگیری کند.کمیته های تعیین وضعیت و انضباطی باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان دهند.

وی در پایان نیز افزود : من از کمیته های انضباطی و وضعیت بازیکنان می‌خواهم که حداقل به باشگاه‌هایی که علیه آنها شکایتی شده به راحتی مجوز فعالیت ندهند. وقتی که بازیکنان ما می‌بینند از آنها حمایتی نمی‌شود مجبورند کشور را ترک کنند و به کشورهای دیگر که همه چیز برای آنها مهیا است بروند. در حال حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول قرارداد ۱۰ میلیون تومانی هم داریم که ۲۰ درصد که حدود ۴ میلیون می‌شود را به بازیکن پرداخت می‌کنند و دیگر از ۸۰ درصد باقی مانده خبری نیست.بازیکنان چگونه باید با این مبلغ خرج خانوادهای خود را بدهند؟فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید هر چه زودتر وارد عمل شوند و به این موضوع رسیدگی کنند.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker