مسابقات و لیگمصاحبه ها

علیپور:به جای تقویت ، تضعیف شدیم

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان از تماشاگران و شرایط تیمش گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، بعد از برد تیم فوتسال اهورا بهبهان مقابل تیم فوتسال مقاومت البرز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ، محسن علیپور این تیم مصاحبه ای انجام داده است.

وی گفت : هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و به دنبال کسب سه امتیاز در این دیدار بودند اما ما از موقعیت های خود بهتر استفاده کرده و پیروز میدان شدیم.در نیمه اول، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و بارها دروازه حریف را تهدید کردیم اما متاسفانه بازیکنانمان همچنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را ندارند.حریف تیم خوب و دونده ای بود اما بازیکنان ما پرتلاش ظاهر شدند و از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کردند. تیم ما در هفت هفته گذشته بازنده میدان شده بود اما امروز بازیکنان ما به خوبی توپ و میدان را در اختیار داشتند.ما چند بازی حساس با تیم های پایین جدول داریم که باید امتیازات کامل را مقابل آنها به دست آوریم.برخی از بازیکنانمان به دلیل پیشنهاد بهتر، از تیم ما جدا شدند که این موضوع به تیم ما ضربه سنگینی وارد کرد.

تیم فوتسال اهورا بهبهان
علیپور:به جای تقویت ، تضعیف شدیم

علیپور افزود: ما با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کنیم به همین دلیل در ابتدای فصل نتوانستیم بازیکنان دلخواهمان را جذب کنیم از طرفی در نیم فصل به جای تقویت تیم متاسفانه چهار بازیکن خوبمان را از دست دادیم و این امر باعث تضعیف تیم ما شد.

 

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker