مصاحبه ها

مرتضوی : هواداران فوتسال دوست ساری اخلاقشان را به ایران نشان خواهند داد

کاپیتان تیم فوتسال شهروند ساری از بازی با سن ایچ تا هواداران با اخلاق تیمش گفت.

به گزارش فوتسال کمپ ، طاها مرتضوی بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری از بازی با سن ایچ ساوه گفت و از هوادارن تیم خودش درخواست کرد تا با حضور در سالن مسابقات فوتسال اخلاق نابشان را به ایرانیان نمایش دهند.

وی در مورد بازی با سن ایچ ساوه  گفت : بازی را خوب شروع کردیم. موقعیت های خوبی هم داشتیم اما نتوانستیم در نیمه اول از آنها استفاده کنیم. اگر دقت مان بیشتر بود، در همان نیمه اول کار را تمام می کردیم. با دستور کادر فنی ما در کل بازی سن ایچ را در زمینش پرس کردیم و این کار باعث شد بیشتر زمان بازی را در زمین حریف باشیم و در نتیجه از اشتباهات شان به نفع خودمان استفاده کنیم.

و همچنین در مورد شرایط و نظرات در مورد شهروند ساری افزود : ما قبل از شروع لیگ اردوی پیش فصل و بازی دوستانه نداشتیم و طبیعی بود که در هفته های ابتدایی نوسان زیادی داشته باشیم اما هر چه از لیگ گذشت شرایط برای ما بهتر شده و الحمدلله شهروند روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

در خصوص عملکردم این کادر فنی است که باید نظر بدهد. من تمام سعی و تلاشم را انجام می دهم تا آنچه که کادر فنی می خواهد را به بهترین نحو ممکن درزمین اجرا کنم.

آقای لک جزو بهترین مربیان ایران و آسیاست و خودم در تیم ملی و باشگاه گیتی پسند شاگرد ایشان بودم و آشنایی کامل نسبت به وی دارم. البته نمی شود از زحمات سرمربیان فصول گذشته شهروند هم به سادگی گذشت.

این هفته اگرچه در خانه بازی می کنیم اما بازی سختی با تیم کرج داریم. امیدوارم به روند رو به رشدمان ادامه داده و با یک برد خانگی دل هواداران مان را شاد کنیم.

در پایان مصاحبه از هواداران شهروند ساری درخواست کرد که : منتظر هواداران عزیزمان هستیم تا با حضور و حمایت همیشگی شان بار دیگر اخلاق و مرام مثال زدنی شان را به کل ایران نشان دهیم.

تگها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker